آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و ترافیکی به مسافران + گزارش تصویری

خبرگزاری فارس: ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و ترافیکی به مسافران

به گزارش راگانیوز  سید احمد صفوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران از ارائه خدمات رفاهی، عمومی، تفریحی، آموزشی و فرهنگی به مسافران و گردشگران نوروزی در این منطقه جنوبی خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروز، محل اسکان منطقه 20 پذیرای صدها مسافر و گردشگر بوده است و هر شب حدود یکصد خانوار در مجموعه ورزشی سلمان فارسی و مدارس آماده‌سازی شده اسکان داده می‌شوند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه اماکن اسکان در نزدیکی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) است تا مسافران به سهولت به این مکان شریف دسترسی بیابند، افزود: مسافران در مجموعه ورزشی سلمان فارسی از خدمات مختلفی برخوردارند و علاوه بر اسکان، خدماتی همچون کارواش و خیاطی نیز به آنها ارائه می‌شود تا مسافرتشان با خاطره دلپذیر پایان پذیرد.

وی به ارائه خدمات جانبی نیز اشاره کرد و ادامه داد: ایستگاه تربیت بدنی، نمایشگاه همدلی و کتابخانه نیز در محل اسکان دایر شده است و هر روزه فعالیت‌های متنوع فرهنگی و ورزش‌های بومی و محلی ویژه مسافران انجام می‌شود.

صفوی با اشاره به فعالیت بوستان ترافیک که در مقابل محل اسکان واقع شده است، گفت: در قالب مجموعه اقدامات سرگرمی، نمایشی و هنری مبانی ترافیکی نیز به مسافران و علاقمندان ارائه و بر اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به‌ویژه در سفرهای نوروزی تاکید می‌شود تا از حوادث رانندگی در تعطیلات نوروزی کاهش یابد.

وی استقبال و رضایت مسافران را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: از نخستین روزهایی که پذیرای گردشگران بوده‌ایم تاکنون، معاون شهردار تهران، اعضای شورای شهر، فرماندار شهرری، مدیر کل میراث فرهنگی تهران از محل اسکان بازدید کرده و رضایت مسافران را دلیلی بر ارائه خدمات بهینه برشمرده‌اند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به این‌که مدارس با مشارکت آموزش و پرورش شهرری فعالیت می‌کنند، یادآور شد: محل اسکان مدیریت شهری واقع در بلوار سلمان فارسی تا پایان تعطیلات فعال است و مسافران، گردشگران و زائران را پذیرش می‌کند.

گزارش تصویری فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/2462/چ40

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.