آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اراذل و اوباش تهران بازیگران فتنه88 بودند

به گزارش راگانیوز، سردار ناصر شعبانی در مراسم بزرگداشت یوم الله 9دی که با حضور پرشور مردم انقلابی ری در آستان امامزاده عبدالله شهرری برگزار شد، اظهار داشت: ملت غیور و ولایی کشورمان برای پایان دادن به فتنه88 در حرکتی خود جوش به خیابانها آمدند و با خلق حماسه ای پرشور، با ولایت تجدید بیعت کردند.
وی افزود: پیامبر در حدیثی فرمودند؛ فتنه های آخرالزمان را خوش بدارید زیرا نفاق پنهان منافقین در این مرحله شناسایی می شود واقعا فتنه نشان داد و پرده ای کنار رفت بعضی ها که مدعی بودند، نفاق داشتند اگرچه نفاقشان پنهان بود. اینها آمدند و هزینه هم دادند یعنی آنچه را آمریکایی ها و اروپایی ها در فضای انقلاب های مخملی داشتند، پباده کردند.
معاون عملیات قرارگاه ثارالله با اشاره به آشوبهای فتنه گران گفت: شهرداری تهران اعلام کرد میزان 68 میلیارد تومان خسارت به ماشینهای بی.آر.تی و سایر وسایل و تجهیزات عمومی وارد شد.
شعبانی با تصریح اینکه اراذل و اوباش تهران بازیگران فتنه88 بودند، ادامه داد: در جریان فتنه افراد فاسدی مثل مهدی هاشمی که اکنون در زندان به سر می برد بسیار هزینه کردند و اماکن عمومی را به آتش کشیدند. یکی از اراذل ادعا می کرد که مهدی هاشمی خودش از من خواست همکاری کنم.
وی بیان کرد: یکی از پرونده ها را مطالعه می کردم فردی نوشته بود عده ای آمدند از من خواستند موتورم را بفروشم و فوری بهای آنرا پرداختند سپس جلوی چشمانم و در وسط خیابان بنزین ریختند و موتور را آتش زدند. آنها می خواستند پایگاه های بسیج را آتش بزنند تا ابهت بسبج بشکند.
استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: سیزده آبان، شانزده آذر و 6دی به مقدسات و ارزشهای ما اهانت کردند و به خیمه های اباعبدالله حمله کردند و آتش زدند که مردم احساس کردند حضورشان لازم است طبق برآوردها 86درصد مردم به صورت خودجوش به خیابانها آمدند و به این قائله پایان دادند. همانگونه که جنگ تمام شد، فتنه نیز تمام شد و روسیاهی به فتنه گران ماند و لذا ما هرگز نمی توانیم اتفاقات سال 88 را فراموش کنیم.
شعبانی با بیان اینکه دشمنان همیشه به دنبال ایجاد اغتشاش در کشورمان هستند، گفت: هدف اصلی دشمنان براندازی نظام بود و پس از ماجرای فتنه 88 تحریم ها را شدید کردند و سعی کردند مردم را مستاصل کنند تا در مقابل نظام بایستند.
وی اذعان داشت: این نظام سقوط نمی کند. انقلاب اسلامی زنده است چون مردم ولایتپذیر و رهبری های ولی فقیه در انقلاب وجود دارد و دشمنان بدانند که تا زمان ظهور حضرت حجت این انقلاب را حفظ خواهیم کرد.
در پایان این مراسم از سه نفر از جانبازان شهرری که در جریان اغتشاشات توسط فتنه گران88 به درجه رفیع جانبازی نائل شدند، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
مداحی توسط داود شفیعی و اجرای سرود توسط گروه سرود نجم الثاقب از دیگر برنامه های این مراسم بود.
http://raganews.ir/?p=58814

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.