آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ارتقاء چشمگیر شاخص‌های کیفی در قطعات پرسی L90

راگا نیوز: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش و همیاری کلیه همکاران در واحدهای تولید، مهندسی، قالب و ابزار و کیفیت بهبودهای قابل توجهی در کیفیت قطعات پرسی L90 به دست آمده است.

 

محمد کریمی، با اعلام این خبر، گفت: با تلاش کلیه همکاران در واحدهای مختلف تولیدی و پشتیبانی کننده تولید برای نخستین بار موفق به دستبابی به PPM خارجی پایین‌تر از هدف مشتری شده‌ایم.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل سایپا پرس افزود: در این راستا موفق به حفظ روند کاهشی PPM خارجی برای ششمین ماه متوالی، کاهش قابل توجه باز کاری قطعات در خط مشتریان (1/2 درصد در زمینه بازکاری در محل مشتری با هدف 4 درصد) و نیز خروج سایپا پرس از لیست  10 تامین کننده با PPM بالای شرکت رنو پارس شده‌ایم.

وی از اهتمام شرکت در جهت کسب گرید B شرکت رنو به عنوان یک امتیاز رقابتی در تولید قطعات پرسی یاد کرد و اظهار داشت: پیشرفت این پروژه مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده از شرکت رنو پارس می‌باشد.

کریمی نگهداری و انجام اصلاحات به موقع بر روی قالب‌های L90 توسط واحد نت قالب ابزار و نیز کنترل سخت‌گیرانه در بازرسی این قطعات توسط همکاران واحد تضمین کیفیت با همکاری واحد تولید را از دلایل عمده کسب این موفقیت دانست.

وی درپایان خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی راه تولید سایپاپرس حدود هشت ماه است که به صورت مرحله‌ای در واحد پرس‌شاپ در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهمن ماه در کلیه خطوط این سالن پیاده‌سازی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.