آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ارتقای امنیت کهریزک با استقرار کانکس نیروی انتظامی در شهرک امام حسن(ع)+عکس

به گزارش راگانیوز ، نائب رئیس شورای اسلامی کهریزک با اعلام این خبر گفت: با توجه به مشکلات مختلف امنیتی ناشی از درگیری ها و مشاجراتی که در سال های اخیر شاهد آن بودیم، لزوم استقرار کانکس انتظامی جهت بهبود اوضاع امنیتی در شهرک امام حسن مجتبی(ع)، صادق آباد و قاسم آباد بسیار ضروری بود.

photo_2016-04-30_12-29-58

حمیرا چوگانی نائب رئیس شورای اسلامی کهریزک و همچنین مسئول کمیسیون بانوان این شهر  ضمن ابراز خرسندی از احداث و استقرار این کانکس، اظهار داشت: از ابتدای این دوره از شورای شهر که توفیق خدمت به مردم شهر را داشتیم، با درخواست های زیادی از طرف مردم شهرک امام حسن مجتبی(ع)، قاسم آباد و صادق آباد مبنی بر رسیدگی به مشکلات امنیتی در آن مناطق بودیم، که عمده دلیل آن هم دیر رسیدن و یا به موقع نرسیدن گشت های پلیس ۱۱۰ به دلیل گستردگی و پراکندگی مناطق شهر کهریزک بوده است.

وی افزود: در ابتدای دوره چهارم مدیریت شهری، یک ایستگاه پلیس توسط شورای تامین برای کلانتری کهریزک اختصاص پیدا کرد که متاسفانه به دلایل مختلف از جمله تعلل در خرید کانکس و خودرویی که باید در اختیار شهرداری قرار می گرفت، مدتی به طول انجامید و در نهایت هم با درخواست دهیاری تورقوز آباد در آن روستا نصب شد.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی مناطق و شهرک های کهریزک، یک ایستگاه پلیس برای ما کم بود، به همین دلیل عزم خود را جزم کرده تا یک ایستگاه دیگر هم برای بهبود اوضاع امنیتی و رفاه حال شهروندان مهیا کنیم که خوشبختانه با ارتقای درجه ای که کلانتری کهریزک پیدا و از درجه سه به درجه دو ارتقاء یافت، یک ایستگاه دیگر هم به ما اختصاص یافت.

photo_2016-04-30_12-29-36

چوگانی تصریح کرد: پس از تخصیص این ایستگاه، مکاتباتی با شورای تامین و بخشداری صورت گرفت و با کمک دوستان دیگر در شورای اسلامی کهریزک، یک کانکس ویژه نیروی انتظامی و یک خودروی سمند صفر را خریداری نمودیم.

وی افزود: خوشبختانه با پرداخت کامل هزینه، این کانکس در محل خود که در ابتدای کوچه هشتم است، نصب و مستقر شد و خودروی سمند هم در حال آماده شدن(برچسب گزاری و نصب پلاک انتظامی) می باشد که در چندروز آینده تحویل کلانتری شهر می شود.

وی خاطرنشان کرد: مکاتبات و هماهنگی هایی هم با جناب سرگرد گوزل زاده رئیس کلانتری شهر انجام شده که ۳ نیرو(یک سرباز و دوکادر) دراختیار این کانکس قرار گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی کهریزک جامعه با امنیت بالا را ایده آل ترین جامعه دانست و اظهار داشت: هرچه امنیت و حقوق شهروندی در جامعه ای بالاتر باشد؛ هم ارزش اعتبار املاک و زمین های آن منطقه بیشتر است و هم انسان هایی با توانایی فکری بالاتری در جامعه رشد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: استقرار این کانکس مشکلات مختلف امنیتی و مشاجرات و درگیری های بسیاری که در آن محدوده از شهر اتفاق می افتاد، را برطرف خواهد کرد و همچنین شرایط حضور و رفاه حال بیشتر مردم در بوستان امام حسن مجتبی(ع) که در نزدیکی آن کانکس است، نیز ایجاد خواهد کرد.

index

وی در پایان اظهار داشت: سعی داریم تا در آینده ای نزدیک مراسم افتتاحیه ای نیز برای استقرار این کانکس در نظر بگیریم که تاریخ و موعد آن متعاقبا از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی و همینطور رسانه های شهر به مردم عزیز کهریزک اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.