آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اردوهای راهیان نور نقش مؤثری برای بسیج فرهنگیان و دانش آموزان دارند

راگا نیوز :معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بیان داشت: اردوهای راهیان نور نقش مفید و مؤثری برای بسیج فرهنگیان و دانش آموزان دارند.

به گزارش راگا نیوز، محمد جواد آخوندی صبح شنبه در همایش کمیته های اجرایی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی اظهار داشت: کار مشترکی که به وسیله سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در حال انجام است، از دو یا سه سال گذشته در حال پیگیری بوده است.

وی ادامه داد: این کار انجام شده تا بتوانیم تعاملات نزدیکتر و طرح های جامع و خوبی که از طرف سازمان بسیج مستضعفین برای بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان داده می شود، در سطح مدارس به نحو احسن ایجاد شود.

معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به برگزاری جلسات مختلف ادامه داد: به دنبال جلسات مصوب شد که نگرش جدیدی به بسیج دانش آموزی و فرهنگیان داشته باشیم.

وی افزود: موفقیت ما در مدارس به این بستگی دارد که تا چه میزان تشکل های ما در مدارس فعال هستند زیرا اگر فعال باشند در نهایت ارتقای فعالیت آموزشی را به دنبال دارد.

آخوندی گفت: یکی از تشکلهایی که نقش پر رنگی دارد، تشکل بسیج است که با توجه به اجرای طرحها اگر بتوانیم امسال نگاه ویژه به راهیان نور داشته باشیم و نقاط قوت و ضعف را بررسی و برنامه های مختلفی که بسیج دانش آموزی و فرهنگیان اجرایی می کند را جزو طرح هایمان بدانیم، هم برای دانش آموزان و هم برای فرهنگیان مؤثر و مفید است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.