آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استاندار تهران:راهپیمایی زائران تهران ادامه دهنده مسیر کاروان زائران در کربلا است

به گزارش راگانیوز ، همزمان با اربعین امام حسین(ع) از نخستین ساعات امروز آستان حضرت عبدالعظیم (ع) مردم سیاه پوش و عزاداران حسینی که از نقاط مختلف تهران خود را به میدان امام حسین(ع) رسانده بودند با شعار لبیک یا حسین با پای دل خود را به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رساندند.

dsc_0352

مسؤولان شرکت کننده در این مراسم معنوی  بیانات خود را در خصوص جلوه های این شور حسینی ابراز کردند؛

dsc_0349

سید حسین هاشمی استاندار تهران: این عظمت در دنیا کمتر دیده می شود که مردم بدون گرایشات سیاسی و عاشقانه حضور یافته اند که فقط در مکتب اباعبدالله(ع) امکان پذیر است. این حرکت معنوی، کاروان جاماندگان نیست بلکه ادامه دهنده مسیر کاروان عشق در کربلا و لبیک به امام حسین (ع) است. این عظمت پس از ۱۴۰۰ سال همه ساله پررنگ تر می شود که نشان از عشق و علاقه مردم به اهل بیت (ع) است.

سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران: همه ساله مردم شهیدپرور تهران که از زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین جا مانده اند، در مسیر پیاده روی تهران تا ری شرکت می کنند. امسال شاهد شور، نشاط و دلدادگی بیشتری از مردم هستیم. مردم انقلابی ایران که پای امام و انقلاب با مقاومت ایستادگی می کنند نعمت های بزرگی هستند که بابت آن خدا را شاکریم.

dsc_0341

سرهنگ علی طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع): شور و شعور اربعین امسال در شهرری کمتر از زائران کربلا نیست. مردم خداجوی تهران صحنه زیبایی در کربلای ایران خلق کرده اند که واقعا لذت بخش است. از همه مسؤولان شهرستانی و مردم مؤمن که به راه سرور و سالار شهیدان اهتمام دارند سپاسگزارم.

dsc_0374

هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرستان ری: در مدت سه سالی که همایش جاماندگان اربعین شکل گرفته مردم شریف تهران و ری رسم میزبانی را به خوبی اجرا می کنند. امیدوارم از این حرکت با ارزش و فرهنگی بتوانیم در راستای تحکیم مبانی اسلام بهره کافی را ببریم. مردم ایران که عاشق اباعبدالله(ع) هستند، از باورهای دینی خود به خوبی دفاع می کنند. همگام با مسؤولان و دستگاههای شهرستان و مردم ری همه ساله میزبان خیل عظیم دلدادگان حسینی در روز اربعین هستند.

dsc_0348

سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ تهران: توفیق خدمتگذاری به زائرانی را داریم که از زیارت امام حسین در کربلا جا مانده و از نقاط مختلف تهران خود را به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) رسانده اند. عشق به امام حسین عشقی جاودانه است که روز به روز در بین جوانان و نوجوانان بیشتر نمایان می شود. کسانی که با نظام اسلام و مسلمانان مشکل دارند ببینند که دلدادگان اهل بیت با تمام وجود عشق خود را به مکتب اسلام ارائه می دهند.

%d8%b4

تعدادی از شرکت کنندگان در این مراسم معنوی نیز  علت حضور خود را اینگونه بیان کردند: به عشق اباعبدالله و خانم زینب از اسلامشهر آمده ام. قدم گذاشتن در راه حسین خستگی ندارد. این پیاده روی آزمونی برای شرکت در راهپیمایی اربعین است.

فرد دیگری می گوید: از افسریه آمده ام. حضور مومنان و عاشقان حسین در چنین تجمع عظیمی واقعا لذت بخش است.

فردی دیگر اینگونه می گوید: برای سلامتی و شادی دل امام زمان و رهبرم هر سال در این مراسم شرکت می کنم. آرزو دارم سال دیگر در کربلا باشم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.