آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استاندار تهران طرح های عمرانی ری و اسلامشهر را افتتاح کرد

این مجموعه ورزشی در زیربنایی به وسعت ۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ٣ میلیارد تومان با همکاری آموزش و پرورش کهریزک احداث شده است، که تنها استخر فعال باقرشهر است.

اشتغال زایی برای ۱۵۰ نفر در زمینه تولید قارچ در ری

بخش کهریزک بیش از ٣٠ هزار دانش آموز دارد، که می توانند از این فضای ورزشی بهره مند شوند.

افتتاح یک واحد تولید قارچ در روستای «قیصرآباد» ری از دیگر طرح هایی بود، که با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

مقیمی در خلال افتتاح این واحد تولیدی طی سخنانی گفت: واحدهای تولید کننده صنایع غذایی اهمیت زیادی دارند و توسعه صنایع تبدیلی ارزش افزوده به همراه دارد و باید از مجموعه های زنجیره غذایی حمایت کرد.

استاندار تهران ادامه داد: در شرایط فعلی باید از زمین و آب به خوبی استفاده کرد و اقدام اصلی در بخش کشاورزی توسعه زنجیره تولید است.

وی گفت: این واحد تولید قارچ سالانه ٨٠٠ تن تولید خواهد داشت، که با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال زایی ١۵٠ نفر را به همراه خواهد داشت.

افتتاح ۳ پروژه عمرانی در اسلامشهر

استاندار تهران سپس به اسلامشهر سفر کرد و ۳ طرح عمرانی و رفاهی با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال را در این شهرستان افتتاح کرد.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: مجتمع ۱۴۰ واحدی مسکونی کارکنان شهرداری منطقه یک اسلامشهر، با ۸ هزار و ۶۰۰ مترمربع، در ۷ بلوک ۶ طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

مسعود مرسلپور گفت: همچنین مجتمع ۲۰۰ واحدی کارکنان شهرداری، بخشداری و دادگاه بخش چهاردانگه که عملیات احداث آن در ۸ بلوک از بهمن سال ۹۴ آغاز شده بود مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این مجتمع زیربنای ۱۱ هزار و ۷۰۰ مترمربعی داشته و با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر گفت: پروژه تامین روشنایی محور احمد آباد مستوفی حد فاصل پل« ولایت» تا میدان احمد آباد است که برآورد این پروژه ۲ میلیارد تومان بود، اما با مدیریت مناسب به ۶۰۰ میلیون تومان تقلیل پیدا کرده بود، از سوی شهرداری اسلامشهر و ازمحل درآمدهای حریم و اعتبارات شهرداری اسلامشهر احداث شده است.

وی گفت:  طی هفته دولت تعداد ۴۶ طرح عمرانی، رفاهی، خدماتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان در اسلامشهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد، ۶که  پروژه کلنگ زنی و ۴۰ پروژه افتتاحیه بود.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر ادامه داد: هیچ طرحی در اسلامشهر به تعویق نیفتاده است، جز ورزشگاه ۷ هزار نفری که منتظریم، با حضور یکی از مقامات کشوری در هفته آینده افتتاح می شود.

مشکلات مجتمع ۲۰۰ واحدی اسلامشهر رفع می شود

استاندار تهران نیز در این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در سفر اولی که با شورای برنامه ریزی استان تهران به اسلامشهر داشتیم، یکی از خواسته های اهالی ایجاد روشنایی محور احمد آباد مستوفی حد فاصل پل« ولایت» تا میدان احمد آباد بود، که بحمدالله انجام شد.

محمد حسین مقیمی افزود: در مجتمع ۲۰۰ واحدی کارکنان  شهرداری، بخشداری و دادگاه بخش چهاردانگه ۵۰ واحد مستقر شده و ۱۵۰ واحد دیگر در حال استقرار هستند، البته مشکلاتی مانند گاز، آسفالت و انتقال زباله ها در این منطقه دارند، که در حال پیگیری و رفع آن هستیم.

قرار است، استاندار تهران سپس به رباط کریم و بهارستان نیز سفر کرده و پروژه های این ۲ شهرستان را نیز افتتاح و یا کلنگ زنی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.