آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استقبال دانش آموزان شهرری از مراسم اعتکاف بی نظیر بود

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری به همراه امام جمعه شهرستان و شهردار منطقه20 و رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک با حضور در تعدادی از مساجد شهرستان ضمن دیدار از معتکفین و گفتگوی صمیمانه با آنها به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: امسال در شهرری شاهد تلاش اداره آموزش و پرورش بودیم و در سه مسجد بزرگ شهرستان مراسم پرشور اعتکاف با حضور دانش آموزان اعم از پسر و دختر بودیم.

جمالی پور در ادامه افزود: شهرداری منطقه 20 نیز در کنار آموزش و پرورش شهرستان ری برای برگزاری مراسم اعتکاف پشتیبانی و حمایت های خوبی را انجام داد.

وی شرکت در مراسم اعتکاف را توفیق بزرگی از جانب خداوند متعال عنوان کرد و در ادامه اظهار داشت: مراسم اعتکاف موجب نزول رحمت خداوند بر ملت ایران می شود و با دعا و عبادت معتکفین به خصوص جوانان عزیز در این سه روز باعظمت، خداوند متعال تمام بندگان را مورد رحمت واسعه و کرامت بیکران خود قرار می دهد.

جمالی پور گفت: امسال به لطف و کرم حضرت زهرا(س) خداند متعال رحمت خود را به کرات نازل فرمود و شاهد بارش های فراوانی در کشور بودیم که این امر موجب برطرف شدن مشکل بی آبی در کشور شد.

وی در ادامه بیان داشت: دعای معتکفین عزیز موجب نزدیکتر شدن قلوب ملت و مسوولین خواهد شد و اتحاد و انسجام ملی را پررنگ خواهد نمود.

فرماندار شهرستان ری در پایان وحدت را یکی از ضروریات و نیازهای جامعه دانست و تصریح نمود: هرچه اتحاد و انسجام ملی بیشتر شود خیر و برکت آن نصیب ملت خواهد شد و مشکلات حوزه های اقتصادی در جامعه برطرف خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.