آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اصلاح اطلاعات خانوارها در شهرری ادامه دارد

 معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ری گفت: اصلاح اطلاعات خانوارها در خصوص مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در شهرری ادامه دارد.

ˈعباسعلی سعیدیانˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: فرمانداری شهرستان ری هم زمان با سایر فرمانداری های سراسر کشور کار اصلاح مشخصات دریافت یارانه ها اعم از تولد، وفات، طلاق و ازدواج را اجرا می کند و روزانه تعداد زیادی از مردم در این فرمانداری مراجعه می کنند.

وی افزود: بسیاری از مردم به دلیل عدم آگاهی به فرمانداری مراجعه می کنند و لازم است در خصوص مراجعه مردم به پلیس + 10 در زمینه رفع ابهامات و اصلاح اطلاعات ثبتی و حل مشکلات در این زمینه اطلاع رسانی شود.

سعیدیان ادامه داد: در طول دوره ثبت نام یکی از سوالات اساسی مردم این بود که چگونه اطلاعات خانواری خود را که پیش از این در سایت رفاهی ثبت کرده بودند اصلاح کنند چراکه بسیاری از مردم تغییرات حیاتی از جمله ازدواج، طلاق، تولد و فوت را در این سایت اعمال نکرده بودند.

وی تصریح کرد: همچنین در همین مدت افرادی که به تازگی ازدواج کرده بودند قصد جدا کردن یارانه خود از خانواده هایشان را داشتند ولی بخاطر اینکه اطلاعات سایت رفاهی طبق اعلام مسوولان مربوط به 20 اسفند ماه سال 92 بوده است امکان ثبت نام جدا برای این افراد در دور جدید پرداخت یارانه نقدی وجود نداشت.

وی تاکید کرد: از همین رو مسوولان سازمان هدفمندی یارانه ها به مردم تاکید کردند که بعد از پایان دوره ثبت نام و در اردیبهشت ماه امکان اصلاح اطلاعات خانوار در سامانه رفاهی فراهم خواهد شد.

سعیدیان تصریح کرد: با همه توان در خصوص کمک به مردم گام بر میداریم و از مردم می خواهیم تا ما را یاری کنند.

دولت یازدهم با مجوز مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها تصمیم به تغییر شیوه پرداخت یارانه های نقدی و البته گروه های یارانه بگیر گرفت.

بر همین اساس ثبت نام دریافت یارانه نقدی سال 93 از سرپرستان خانوار بر اساس رقم سمت راست کد ملی این افراد از 20 فروردین آغاز و تا 29 فروردین ادامه داشت،دولت روزهای 30 و 31 فروردین ماه را برای کسانی اختصاص داد که در برنامه زمان بندی امکان ثبت نام را پیدا نکرده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.