آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعتقاد به ظهور حضرت مهدی(عج) یکی از مولفه اساسی وحدت مسلمانان است

راگانیوز- مدیر عامل موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) گفت:اعتقاد به ظهور حضرت مهدی (عج) بعنوان یکی از مولفه های اساسی ،وحدت دربین مسلمانان است.

 

حجت الاسلام ˈمحمد رضا زنگنهˈ روز پنجشنبه  کرد:بسیاری از مسلمانان اعم از شیعه وسنی به ظهور مهدی موعود (عج) و اینکه روزگاری حکومت صالحان به ایشان خواهد رسید ایمان و اعتقاد راسخ دارند.

وی تاکید کرد: اگرچه در برخی ازمصادیق اختلاف نظرهایی وجود دارد اما در اصل اعتقاد به ظهور مهدی موعود (عج) مثل اعتقاد به اصل توحید و وحدت قبله و اعتقاد به پیامبر(ص) بین مسلمانان وحدت نظر وجود دارد.

زنگنه گفت: وحدت از صدر اسلام تاکنون بر آن تاکید فراوان شده و بزرگان دین، آن را لازمه موفقیت مسلمانان و غلبه بر فتنه های دشمنان دانسته اند.

وی وحدت را موجب بالندگی و پیشرفت جامعه و تفرقه و اختلاف را مایه فساد و تباهی دانست و افزود: وحدت و یکپارچگی مسلمانان موجب عزت و عظمت اسلام می شود و مسلمانان همواره باید نسبت به خطرات تفرقه و اختلاف در بین خود هوشیار باشند و فریب دشمنان را نخورند.

مدیر عامل موسسه تبلغ و انفاق امام زمان (عج) با اشاره به تاکیدات قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) نسبت به پرهیز از تفرقه افزود:اگر اختلافی بین فرقه های مختلف اسلامی وجود دارد باید رفع شود چرا که ایجاد شکاف در صف امت اسلامی از اهداف اصلی دشمنان دین خدا است.

وی بابیان اینکه ، توحید، نبوت، معاد و عدل از اصول اعتقادی تمام مسلمانان است افزود:قرآن و اعتقاد به رسالت پیامبر اسلام از اصول اساسی وحدت بین مسلمانان است.

مدیرعامل موسسه تبلغ و انفاق امام زمان(عج) گفت:امروز مسلمانان اعم از شیعه و سنی در معرض خطر دشمنان اسلام قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.