آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعزام کاروان اسکان اربعین شهرداری تهران از گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

خبرگزاری فارس: اعزام کاروان اسکان اربعین شهرداری تهران از گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، کاروان اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران مشتمل بر تجهیزات و امکانات لازم جهت اسکان 30 هزار نفری زائران اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا و نجف با حضور محمدباقر قالیباف از گلزار شهدای بهشت زهرا(س) اعزام شد.

پس از جلسه شورای شهرداران و مدیران ارشد شهری شهرداری تهران که با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد، کاروان اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران مشتمل بر تجهیزات و امکانات لازم برای اسکان 30 هزار نفری زائران اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا و نجف با استعانت از 34 هزار شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) اعزام شد.

این تجهیزات با اقدامی جدید و ابتکاری در داخل کانتینر‌های مجهز برای سهولت حمل در مرز و به همراه نیروی انسانی مورد نیاز برای برپایی چادرها و محل‌های اسکان در کربلا و نجف با بدرقه شهردار تهران و مدیران ارشد شهری اعزام شد.

شهردار تهران به‌همراه معاونان شهرداری تهران و شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها با نوای روح‌بخش یا حسین(ع) و با نوحه مداحان اهل بیت(ع) کاروان اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران را مشایعت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.