آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعضاء جدید شورای اسلامی کار مشخص شدند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ شورای اسلامی کار، تشکلی درون سازمانی است که وظیفه ارتباط تنگا تنگ با مدیر مجموعه و سایر مدیران در جهت رفع برخی موانع و مشکلات کاری مجموعه را عهده دار بوده و ارتباط با سایر نهادهای مرتبط با جامعه کارگری را در دستور کارخود قرار دارد. پیگیری انواع ملزومات رفاهی کارکنان و حضور در نشست های اداری جهت تسهیل در امور پرسنلی ، از دیگر وظایف این شورا است .

با پایان یافتن دوره 2 ساله شورای اسلامی کار و با حضور نماینده رسمی وزارت کار و رفاه اجتماعی ، کار رأی گیری از کارکنان شاغل و شمارش آرا به انجام رسید تا 8 نفر اصلی برگزیده این دوره بتوانند به مدت 2 سال ، عهده دار وظیفه اداره شورای اسلامی کار در مجموعه باشند ، ضمن آنکه 4نفر دیگر به عنوان اعضاء علی البدل در صورت انصراف هر یک از اعضاء اصلی در هر شرایطی ، جایگزین خواهند شد.

 شایان ذکر است با اضافه شدن یک نفر به عنوان نماینده مدیریت ، اعضاء اصلی شورا به 9 نفر می رسد.

نفرات اصلی منتخب این دوره از شورای اسلامی کار آسایشگاه خیریه کهریزک به ترتیب کسب بیشترین آراء به شرح ذیل است:

1-     مسعود محمدی      2- علی اکبر داداشی          3- ابراهیم احمدی                  4- حبیب طالبی 5                – سکینه باستانی                   6- ابوالفضل میرزاده                     7- محمد مهدی اقبالی        8- محمد تازیکه

و نفرات علی البدل این دوره:

1-    بابک شیرمحمدی             2- سیده محدثه سیادتی

3- صفی الدین دین محمدی        4- محسن زمردی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.