آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعطای حکم هیئت رییسه روابط عمومی های شهرستان ری در ایام دهه مبارک فجر

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کهریزک؛ در راستای انسجام بخشی و سیاست گذاری موثر در حوزه ارتباطات، هفته گذشته گردهمآیی شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان ری با حضور دکتر جمالی پور؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، دکتر امین بابایی؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران و بیش از ۶۰ نفر از مدیران روابط عمومی دستگاه های اداری شهرستان ری در هفته گذشته  برگزار شد.

در این نشست، فرماندار ویژه شهرستان ری نقش روابط عمومی ها را در تولید محتوا و بیان کارکردهای نظام در ترویج روحیه نشاط و آرامش در بین اقشار مختلف جامعه تاثیر گذار و ارزشمند دانست.

در ادامه این مراسم انتخابات هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ری برگزار شد که بر اساس آرای نهایی؛ ” جلال حمزه”، مدیر روابط عمومی شهرداری کهریزک با کسب ۴۰ رای به عنوان نفر اول بیشترین رای هیئت رییسه را از آن خود کرد و “معصومه خوش صحبت” مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر کهریزک نیز با کسب ۲۱ رای به عنوان خزانه دار هیئت رییسه انتخاب شدند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ری از اعطای احکام هیات رییسه این شورا در هفته آینده  توسط معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری خبر داد.

جواد زنگنه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار امیدواری کرد در دوره جدید فعالیت این شورا، اقدامات مختلفی برنامه ریزی و پیش بینی شده است که با تصویب اعضای این شورا محقق خواهد شد.

گفتنی است جلسات  هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ری که متشکل از روح اله حسین زاده،جلال حمزه، فاطمه قیاسی،مصطفی آجرلو،نسرین آرین نژاد،علی حسن پور ( بازرس) و معصومه خوش صحبت (خزانه دار) است به ریاست دکتر هدایت اله جمالی پور،معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.