آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعمال قانون ۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بخش مرکزی ری

به گزارش راگانیوز ،فاطمه فکوریان در حاشیه این عملیات اظهار داشت: به منظور حفظ اراضی کشاورزی ، ۲ و نیم هکتار از اراضی روستاهای امین آباد، غنی آباد و اسلام آباد سیمان تهران رفع تصرف شده است.
وی تصریح کرد: در این تخریب ها، مقداری مشروبات الکلی و ماده مخدر کشت شده “گراس” کشف و توسط نیروی انتظامی ثبت و ضبط شد.
فکوریان افزود: استخر و قهوه خانه نیز در تعدادی از این زمین ها ساخته شده بود که همگی تخریب شدند.
وی ادامه داد: تعدادی از این اراضی بعد از ساخت غیرمجاز تبدیل به محل انبار ضایعات و زباله تبدیل شده بود که این امر سلامت مردم را نیز تهدید میکرد.
وی تاکید کرد: افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و خرید دارند، حتماً از دستگاه‌های مربوطه استعلام کنند و بعد اقدام به خرید نمایند.
فکوریان با تاکید بر اینکه هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری زمین های کشاورزی ممنوع بوده و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود افزود: تمامی ساخت و سازهای موجود در بخش مرکزی زیر ذره بین بازرسان بخشداری قرار دارند و با هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز مربوطه در حوزه بخش مرکزی برخورد قانونی خواهد شد.
وی با هشدار به متخلفان در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: اراضی کشاورزی شهرستان ری از مرغوب‌ترین زمین‌ها و از ارکان اصلی تامین غذای جامعه و بخشی از محیط زیست است و تبدیل آنها به کارکردهایی به غیر از کشاورزی، لطمات جبران ناپذیری به ثروت ملی کشور وارد می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.