آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح جشنواره یاوران نماز و جشنواره فرهنگی قرآنی مهدهای کودک ری

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس دقایقی پیش مراسم افتتاح دومین جشنواره یاوران نماز و ششمین جشنواره فرهنگی قرآنی مهدهای کودک تابعه بهزیستی شهرستان ری با حضور جمع کثیری از فرزندان مهدهای کودک، در سالن اجتماعات مدیریت شهری جنوب‌غرب تهران برگزار شد.

ششمین جشنواره فرهنگی قرآنی مهدهای کودک تابعه بهزیستی شهرستان ری با حضور محمد‌حسین همتی مدیر بهزیستی شهرستان ری، مرضیه حسنی مسئول فرهنگی، مهرناز محمدیان مسئول روابط‌عمومی و مشاور زنان در امور خانواده، کارشناسان مهدهای کودک اداره بهزیستی شهرستان ری، مسئولان و مربیان و فرزندان مهدهای کودک شهرستان در دو بخش گروهی و فردی آغاز به‌کار کرد.

محمدحسین همتی مدیر بهزیستی شهرستان ری طی سخنانی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان‌المبارک با اشاره به روحیه حساس و لطیف کودکان اظهار داشت: کودکان صاف و شفاف هستند و آمادگی پذیرش و تکرار هر کاری که توسط خانواده و مربیان در خانواده یا مهدها انجام شود را دارند.

وی گفت: انس با قرآن از زمان کودکی می‌تواند ضامن تکامل اجتماعی و سلامت جامعه در آینده باشد و همه مهدها در مسیر قرآن و راه و روش پیامبر اکرم (ص) گام بردارند تا کودکان و آینده‌سازان جامعه نیز در مسیر قرآن، زندگی سعادتمندی داشته باشند.

 این جشنواره به‌صورت فعالیت‌های گروهی که شامل اجرای سرود، تواشیح، هم‌خوانی قرآن، نماز جماعت، اجرای نمایش با مفاهیم دینی و قرآنی، فعالیت‌های فردی که شامل حفظ سرودهای قرآنی، اذان، نماز، اجرای شعر، دکلمه و نقاشی با موضوع نماز و قرآن است، برگزار می‌شود.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.