آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح درمانگاه عمومی بم و کلینیک دندانپزشکی شهرری در هفته هلال احمر

به گزارش راگانیوز ؛ درمان و توانبخشی از افتتاح کلینیک دندانپزشکی شهر ری و درمانگاه شبانه روزی عمومی و تخصصی بم در استان کرمان طی هفته هلال احمر خبر داد.
دکتر حسن صفاریه در مورد اهم اقدامات انجام شده توسط این معاونت در هفته هلال احمر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر کلینیک دندانپزشکی شهر ری و همچنین درمانگاه شبانه روزی عمومی و تخصصی بم در استان کرمان افتتاح شد که این درمانگاه دارای فعال پزشک عمومی و دندانپزشکی است.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی در ادامه عنوان کرد: در حوزه توانبخشی نیز در روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه خدمات توانبخشی فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی و شنوایی شناسی در تمام مراکز سطح کشور با تخفیف 30 درصدی به مراجعان ارائه شد و تمامی متقاضیان دریافت خدمات ارتز و پروتز نیز به‌منظور استفاده از مواد و قطعات مصرفی در همان روز از تخفیف 10 درصدی بهره‌مند شدند.
صفاریه در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم متعدد و ارایه خدمات درمانی و توانبخشی در مراکز سلامت خارج از کشور، خاطر نشان کرد: همچنین آیین افتتاح همزمان پروژه‌های توانبخشی جمعیت هلال احمر و بازدید از بخش توانبخشی بیمارستان نور افشار نیز با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در بیمارستان نور افشار تهران برگزار شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.