آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح نمایشگاه قرآن کریم در بوستان عطر سیب باقرشهر + گزارش تصویری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ عصر امروز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه قرآن کریم در بوستان عطر سیب باقرشهر افتتاح شد.

در مراسم افتتاح نمایشگاه قرآن کریم دکتر فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر  و پردیس در مجلس شورای اسلامی ، شهردار باقرشهر، رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری ،  امام جمعه بخش کهریزک ، مدیران شهری و اصحاب رسانه حضور داشتند .

این نمایشگاه به همت شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، شورای اسلامی باقرشهر، هیئت رزمندگان اسلام باقر شهر، دهیاری قمصر و اداره آموزش و پرورش کهریزک  از امروز افتتاح شد تا برنامه های شاد و مفرح با موضوع قرآن کریم همراه با مسابقات و جوایز ارزنده در این نمایشگاه برگزار شود.

این نمایشگاه سوم تا نهم خرداد ماه از ساعت ١٨ تا ٢٢ در بوستان عطر سیب واقع خیابان ٢٤ متری طالقانی، میدان فاتحی، خیابان ٢٢ بهمن شمالی پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود که در این نمایشگاه بخش های آثار هنری، آثار مکتوب، نمایشگاه و فروشگاه کتاب با ٥٠ درصد تخفیف، عفاف و حجاب، کودک، مسابقات و برنامه های سرگرمی و دستاوردهای موسسات قرآنی در نظر گرفته شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.