آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح پروژه های عمرانی شهر کهریزک افق روشن شهر کهریزک را به تصویر کشید

به گزارش راگانیوز ؛ رییس شورای اسلامی شهر کهریزک؛ بهره برداری از پنج پروژه عمرانی شهر کهریزک را فرصتی برای ارتقای ساختار شهری کهریزک عنوان کرد و گفت: بهره برداری از پروژه های عمرانی سوله بحران ،ساختمان شماره ۲ اورژانس، مرکز معاینه فنی و دو بوستان بزرگ‌ محلی بخش قابل توجهی از معضلات شهر کهریزک را به فرصت تبدیل کرده است.

رحمان آذرخرداد در ادامه اظهار داشت: شهر کهریزک به دلیل واقع شدن در مسیر پرتردد جاده قدیم تهران قم و مسیرهای مواصلاتی شرق به غرب همواره در معرض آسیب ها و حوادث جاده ای قرار دارد به همین منظور احداث ساختمان شماره ۲ اورژانس و تجهیز این مجموعه نقش بسزایی در ارتقای امدادرسانی به شهروندان و مسافران دارد.

وی مرکز مکانیزه خودرو را یکی از مهمترین پروژه های کاربردی مدیریت شهری در راستای کاهش آلایندگی شهر و افزایش ضریب امنیت خودروها برشمرد و گفت: بر اساس نظر کارشناسان بسیاری از حوادث رانندگی و آلودگی هوا به دلیل نقص فنی خودروها رخ می دهد اما باتوجه به اینکه بسیاری از رانندگان  به دلیل مشغله کاری فرصت مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو را ندارند، ساخت و راه اندازی این مرکز معاینه فنی فرصت مناسبی با کاهش مسافت و اتلاف وقت فرصت مناسبی را برای مراجعه رانندگان به مراکز و رفع عیوب خودرو فراهم می کند که به طور مستقیم و غیر مستقیم این مرکز نقش موثری در بهبود چرخه سیستم حمل و نقل و محیط زیست ایفا می کند.

آذرخرداد به اهمیت بهره برداری سوله مدیریت بحران نیز اشاره کرد و گفت: این سوله چند منظوره در زمان عادی به عنوان یک مجموعه ورزشی و فرهنگی کاربرد دارد و در مواقع بحرانی نیز به عنوان یک نقطه امن و قابل دسترس برای اسکان اضطراری شهروندان کاربرد دارد.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک ساخت بوستان مادر و کاملیا را پاسخگویی به مطالبات چندین و چندساله اهالی شهر عنوان کرد و گفت: ساخت این بوستان علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز در فراهم کردن فضای تفریحی و فراغتی برای شهروندان نیز موثر است.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک در پایان گفت: باتوجه به نگاه اعضای شورای اسلامی و شهر و تلاش جهادی مدیریت شهری به زودی افق روشنی از توسعه شهر کهریزک رقم میخورد و نام این شهر باستانی به عنوان یک شهر توسعه یافته به ثبت می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.