آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افزایش ضریب امنیت بوستان معراج کهریزک با اجرای طرح نرده گذاری

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ وحید فروغی با اعلام این خبر گفت: بوستان معراج یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین بوستان های شهر کهریزک محسوب می شود که روزانه تعداد بسیاری از اهالی شهر در این بوستان تردد دارند به همین منظور با هدف جلوگیری از تردد موتور سیکلت ها در داخل بوستان و افزایش امنیت شهروندان به ویژه کودکان، ضلع شرقی این بوستان نرده گذاری شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک اظهار داشت: باتوجه به خودکفایی واحد تاسیسات نرده های مورد نیاز جهت حصارکشی بوستان در این واحد ساخته و به طول ۹۴ متر نصب شد که این اقدام در کاهش هزینه های شهرداری تاثیر بسزایی داشته است.

وی اظهار داشت: علاوه بر نرده گذاری بوستان، احداث جایگاه عبور معلولان نیز در دو نقطه بوستان جانمایی شده است که سازه اولین جایگاه ساخته و نصب شده است و دومین سازه نیز درحال ساخت است که به زودی نصب شده و فضای مناسبی را جهت تردد معلولان فراهم‌می کند.

فروغی درپایان خاطر نشان کرد: اجرای طرح نرده گذاری بوستان معراج علاوه بر ایمن سازی و آرام سازی فضای بوستان در افزایش رغبت شهروندان جهت حضور در نمایشگاه نیز تاثیر گذار بوده است    

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.