آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افزون بر 9 هزار نفر برای مراسم اعتکاف در شهرستان ری ثبت نام کردند

 مسوول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری از ثبت نام بیش از 9 هزار نفر داوطلب برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان خبرداد.

ˈکرامت تاجیکˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: ثبت نام معتکفین در شهرستان ری از طریق اینترنت انجام پذیرفته و تا کنون بیشتر افراد داوطلب حضور در این مراسم را عمده خواهران تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه آیین اعتکاف امسال قرار است در 45 مسجد مختلف شهرستان ری برگزار شود ، افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده تشکیل حلقه های معرفتی با موضوع ولایت امیرالمومنین علی(ع)، پاسخ به شبهات مهدویت و نقش قرآن در زندگی، از جمله برنامه های فرهنگی برای معتکفین در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: به همین منظورعلاوه بر برنامه های فرهنگی، سخنرانی و احکام اعتکاف و دیگر برنامه های مذهبی در طول ایام البیض برای معتکفین از سوی این اداره و توسط کارشناسان مذهبی اجرا خواهد شد.

تاجیک تصریح کرد: همچنین در شب ولادت امام علی (ع) (13 رجب) آیین جشن ولادت امیرمومنان در مساجد محل برپایی اعتکاف، برگزار می شود.

مراسم معنوی اعتکاف (ایام البیض) به مدت سه روز از 23 تا 25 اردیبهشت ماه جاری همزمان در مساجد سراسر کشور در شهرستان ری نیز برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.