آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری:حفظ حقوق کارگران موجب رونق تولید و استقلال اقتصادی می شود

به گزارش راگانیوز، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری با تبریک روز جهانی کارگر افزود: حقوق کارگران و زحمتکشان در عرصه صنعت و خدمات نباید ضایع شود.

وی با بیان اینکه باید ارزش های نظام اسلامی را با تولید درست و خدمات رسانی صادقانه حفظ کرد گفت: تولید نباید به صورتی باشد که مردم به سمت مصرف اجناس خارجی تمایل پیدا کنند.

وی در آستانه روز معلم افزود: ارج نهادن به مقام معلم تعظیم شعائر دینی است و از این رو پیامبر (ص)، امامان و ائمه معصومین (ع)، علما و دانشمندان از اولی معلمان بوده اند و باید مقام و منزلت معلم را بسیار والا دانست.

خطیب نماز جمعه شهرری گفت: همانطور که شاگردان باید قدردان زحمات معلمان باشند، معلمان نیز باید به شاگردان خود افتخار کرده و این حرفه مقدس تنها در مدرسه نیست بلکه هرشخصی این مسوولیت را بپذیرد در حقیقت یک امانت سنگین را بردوش خواهد کشید.

حجت الاسلام شاهچراغی ولایت پذیری را یکی از شعائر اسلام عنوان کرد و افزود: تجلیل و تکریم ولادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و برگزاری مراسم جشن به این مناسبت در حقیقت قبول ولایت امام معصوم (ع) و در ادامه اطاعت از دستورات نایب بر حق حضرت ولی عصر(عج) در زمان غیبت است.

خطیب جمعه شهرری، بیان کرد: مردم باید در برگزاری آیین ولادت امام علی(ع) بسیار باشکوه حاضر شوند و در معرفی و نشر فضایل حضرت و در عین حال مظلومیت و بزرگی دومین شخصیت بزرگ جهان اسلام و تشیع در محافل خود تلاش کنند.

شاهچراغی نسبت به ادامه با بیان فجایع نظامیان آل سعود در یمن و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان و مردم بی دفاع این کشور فقیر، از سازمان ملل خواست جلوی تجاوز نظامیان آل سعود را به یمن گرفته و حمایت یکطرفه خود را از جنگ افروزان و متجاوزان قطع کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.