آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری:دیدار بشار اسد با رهبری لرزه بر اندام دشمنان انداخت

 

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: مقام معظم رهبری مقاماتی که دارای پایگاه مردمی و برخاسته از دل مردم باشند را به حضور می پذیرد.
وی تصریح کرد: ملاقات بشار اسد با رهبری بیانگر حمایت از جبهه مقاومت است و در این راه همچنان پایدار حرکت می کند.
حجت الاسلام شاهچراغی، ملت سوریه را مردمی مظلوم و حامی بشار اسد عنوان کرد و افزود: این ملاقات برای تشکر از حمایت و کمک ایران به دولت و ملت سوریه و همچنین جریان مقاومت است.
وی ادامه داد: استکبار هشت سال با بشار اسد جنگید و در این راه تمام توان و امکانات خود را به کار گرفت، اما با توجه به مردمی بودن اسد، دشمنان هم به اهداف خود دست نیافتند.
امام جمعه شهرری با بیان اینکه استکبار هرگز نمی‌تواند بشار اسد را به دلیل مردمی بودن حکومتش ساقط کند، عنوان کرد: دولت و حکومتی که از حمایت و پشتیبانی مردمی برخوردار باشد هرگز سقوط نمی‌کند و دشمنان در این راه به اهداف شوم و پلید خود دست نمی یابند.
وی یادآور شد: پیروزی جریان مقاومت در سوریه سبب خشم و انزجار آمریکا و استکبار جهانی شد، زیرا آنها هرگز تصور نمی کردند که در هدف خود ناکام می شوند.
حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه سوریه با استقامت و همراهی مردم توانست پیروز شود، گفت: ملت سوریه با برخی کشورهای عربی متفاوت است و همواره در مقابل هر قدرت زورگویی مقاومت و ایستادگی می‌ کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: کمیته امداد امام (ره) به عنوان دومین نهاد انقلابی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی براساس اندیشه دینی و فقهی امام راحل تاسیس شد، تا پیام آور احسان، انفاق ونیکوکاری در جامعه اسلامی باشد.
امام جمعه شهرری اضافه کرد: توانمندسازی، شکوفایی استعدادها، تقویت خود اتکایی مددجویان این نهاد با ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی، حمایتی و معیشتی از مهمترین اهداف تشکیل این نهاد انقلابی به شمار می رود.
وی خاطر نشان کرد: حمایت از محرومان توام با حفظ عزت و کرامت آنها انجام می شود تا این قشر هم نیازهای خود را در جامعه برآورده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.