آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کشتارمسلمانان میانمارتلخ ترین حادثه امروزجهان اسلام است

به گزارش راگانیوز ؛ سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم افزود: سازمان ملل بعد از این همه کشتار مسلمانان توسط دولت جنایتکار میانمار تازه اعلام کرده است می خواهد این موضوع را بررسی کند.
وی ادامه داد: لشکر کشی و جنگ راه حل مقابله با دولت جنایتکار میانمار نیست بلکه جهان اسلام می تواند با اعمال انواع فشارهای و تحریم های اقتصادی و سیاسی جلوی این جنایت ها را علیه مسلمانان مظلوم این کشور بگیرد.
شاهچراغی در ادامه به تحولات و پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه و همچنین پیام تبریک بشاراسد به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: پیروزی های جبهه مقاومت کاملا با تدبیر و راهبردهای مقام معظم رهبری صورت گرفته و اگر این تدابیر نبود باید الان در داخل ایران با تروریست ها جنگ می کردیم.
وی اضافه کرد: امروز داعش به لطف جان فشانی های نیروهای مقاومت نفس های آخر خود را می کشد و این در حالی است که زمانی دشمنان می گفتند داعش در مدت سه روز دولت قانونی سوریه را ساقط خواهد کرد.
شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به روز «تحکیم خانواده» اشاره کرد و عنوان داشت: ماهواره و برخی سایت ها و کانال های در فضای مجازی امروز نهاد خانواده و فروپاشی آن را هدف خود قرار داده اند و می خواهند همان بلای که بر سر خانواده های غربی آورده اند را بر سر ملت ما بیاورند.
وی افزود: خانواده های ایرانی باید ترفندها دشمنان را بشناسند و با برگشت به ارزش های اصیل ایرانی اسلامی و روایات اهل بیت(ع) در خصوص تحکیم خانواده زندگی خودشان را بیمه کنند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.