آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: ایران هیچ معاهده ذلت باری را امضا نخواهد کرد

به گزارش راگانیوز ؛  نماز جمعه این هفته شهرستان ری ۹۷/۰۴/۰۱ به امامت امام جمعه شهرری ،حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی و با حضور هزاران نفر از مردم مومن و انقلابی شهرستان ری برگزار گردید.

پیش از شروع خطبه ها و نماز، سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانی و رمز موفقیت کشور را در اهمیت به دانشجویان نخبه و توجه به ظرفیت های تحصیلی داخل کشور عنوان کرد‌.

حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری در خطبه اول نماز جمعه، با اشاره به سبک زندگی دینی بر اساس عمل به سنت اهلبیت علیهم السلام، محبت در خانواده را مهمترین اساس برای استحکام و بنیان خانواده معرفی کرد و حسن خلق، انصاف، تواضع، احسان کردن، هدیه دادن، روحیه خیرخواهی و نرمی مقابل یکدیگر را از نشانه های محبت دانست.

حجت الاسلام شاهچراغی در خطبه های دوم نماز جمعه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز ۷تیر و شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه گفت: در اسلام توجه ویژه ای به بحث قضاوت شده است و قوه قضائیه اقتدار قوه مجریه و مقننه است و بفرموده امام خمینی(ره)، تضعیف قوه قضائیه از محرمات است. ایشان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طبق فرمایش رهبر، نمایندگان مجلس را عصاره فضیلت ملت و مردم دانست و فرمایشات ایشان به نمایندگان در خصوص عدم توجه به تهدیدات و قوانین وضع شده دشمنان در برابر مواضع ایران یادآور شد: نمایندگان می بایست خود نسبت به تنظیم معاهدات و قوانین اقدام نمایند. امام جمعه شهرستان ری در خصوص نامه تنظیمی و درخواستی مذاکره با آمریکا که به امضای ۱۰۰نفر از نمایندگان رسیده است، گفت: عده ای در داخل با آمریکا هم صدا هستند و تعدادی از امضاء کنندگان همان افرادی هستندی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند اما بدانند با وجود رهبری مقتدر و ملت عزتمند ایران، هیچ معاهده ذلت باری را امضاء نخواهیم کرد.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به تحولات منطقه و الحدیده یمن، گفت: مردم مظلوم یمن مورد تهاجم دشمنان چون عربستان، فرانسه و … قرار گرفته اند که با تمام سختی ها مقاوت کردند و ملت های مسلمان باید آن ها را حمایت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.