آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: ذات آمریکا بدعهدی و کارشکنی است

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرری با بیان اینکه ما از این تحریم ها هراسی نداریم و مانند گذشته مقاومت خواهیم کرد افزود: تنها راه مقابله با تحریم ها اقتصاد مقاومتی است.
وی با انتقاد از کسانی که به اجرای اقتصاد مقاومتی بی توجه هستند عنوان داشت: طبق نظر تمام کارشناسان اقتصادی و حتی خود افرادی که این امر را نادیده می گیرند، اقتصاد مقاومتی تنها راه مقاوم سازی کشور در برابر توطئه‌های دشمن است.
شاهچراغی با اشاره به اینکه همواره دشمنان کشور و ملت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را مورد تحریم سیاسی، اقتصادی و نظامی قرار داده اند خاطر نشان کرد: کشور در سایه انواع تحریم ها رشد کرده و در علوم و فنون مختلف از جمله نظامی و دفاعی به بالاترین درجات رسیده است.
وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر واکنش شدید ایران در مقابل نقض برجام از سوی آمریکا عنوان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما برجام را به آتش خواهیم زد؛ مردم توقع دارند مسؤولان نسبت به این تحریم‌ها واکنش نشان دهند.
شاهچراغی ادامه داد: افرادی که در داخل کشور از خواب غفلت بیدار نمی شوند و حرف از برقراری ارتباط با آمریکا میزنند موجبات نگرانی مردم را فراهم می کنند چرا که که آمریکا همواره به دنبال نابودی انقلاب و اسلام ناب محمدی است.
وی در ادامه به روز دانشجو که روز استکبارستیزی نام گرفته است اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران سابقه دیرینه در استکبار ستیزی دارند و اجازه دخالت استکبار در امور کشور را به هیچ مستکبری نخواهند داد، ارتباط با آمریکا مانند رابطه گرگ و میش است.
شاهچراغی با بیان اینکه داعش در حلب و موصل متحمل شکست سنگینی شده است و ۷۰ درصد این خاکها آزاد شده است عنوان داشت: مسؤلان عراقی و سوری باید مراقب توطئه‌هایی که دشمنان در این زمینه ایجاد خواهند کرد باشند تا به وسیله این مقاوم سازی شکست ناپذیری آنان تضمین شود.
وی در ادامه به فرا رسیدن هفته وقف اشاره کرد و افزود: آیت الله جوادی آملی در خصوص وقف می گوید: وقف از زمان پیامبر بوده و مورد تاکید و توصیه ائمه اطهار(ع) قرار داشته و این یک احسان ماندگار پس از مرگ واقف است.
شاهچراغی در ادامه به فرا رسیدن ماه ربیع الاول اشاره کرد و گفت: ماه ربیع الاول در اصل ماه ربیع الهجرت است و امام علی(ع) در این ماه با از خود گذشتگی و ایثار در شب لیله المبیت که چهل طایفه قصد ترور جان پیامبر را داشتند در بستر ایشان خوابیدند و فضیلت و کمال خود را به همه ثابت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.