آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه موقت شهرری : آتش به اختیار به معنای فعالیت در خط مقدم عرصه فرهنگی است

به گزارش راگانیوز  حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه شهرری گفت: مردم باید با تلاش برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان غربی و امر به معروف و نهی از منکر که مصداق آتش به اختیار است اجازه ندهند که کشور مورد چپاول فرهنگی قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به حساسیت رهبر معظم انقلاب، علما و دلسوزان نسبت به سند ۲۰۳۰ گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی باید با حساسیت این سند را دنبال کرده و دغدغه ها را برطرف کند.
ابراهیمی به دیدار رهبر معظم انقلاب با شعرا نیز اشاره کرد و گفت: شاعران به منویات معظم له توجه کرده و برخی رفتارهای مضحک سران مرتجع عرب را مورد هجو قرار داده و در وصف انقلابی گری و مبارزه با استعمار شعر بسرایند.
وی در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز قدس یکی از مبانی انقلاب اسلامی است و مردم بار دیگر همچون سال های گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با خروش خود از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و ظلم ستیزی خود را بار دیگر به نمایش می گذارند.
ابراهیمی مساله قدس را از مهمترین مسائل بین المللی جهان اسلام دانست و افزود: دشمنان اسلام با به راه اندازی گروهک های تروریستی همچون داعش و اشغال برخی از بخش های کشورهای عراق و سوریه تلاش می کنند تا اذهان را از این مساله مهم غافل کنند اما باید بدانند که اسلام همچنان مساله قدس و فلسطین را مهم دانسته و نمی توانند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی که بزرگترین خطر برای رژیم اشغالگر قدس است شوند.
وی ادامه داد: امروز جوانان لایق مقاومت اسلامی به مرزهای اسرائیل رسیده اند و به رغم بدخواهی این رژیم برای ایران و مقاومت اسلامی امروز ایران از هر زمانی قوی تر است و همانطور که رهبری معظم فرمودند تا ۲۵ سال آینده رژیمی به نام اسرائیل در منطقه وجود خارجی نخواهد داشت.
ابراهیمی گفت: امروز موشک های قدرتمند ایران می توانند هر نقطه ای از اسرائیل را هدف قرار داده و دشمنی به نام داعش را که آنان برای اسلام ساختند و مناطقی را به وسیله آن اشغال کردند امروز در آخرین روزهای حیات خود است و با پیشروی ۳۰ هزار کیلومتری توسط رزمندگان مقاومت سوری و عراقی داعش در آستانه نابودی است و این زنگ خطری مهم برای اسرائیل به شمار می‌رود.

 

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.