آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه موقت شهرری: مومنان از دستاوردهای رمضان پاسداری کنند

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی روز چهارشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به دعای وداع ماه مبارک رمضان در صحیفه سجادیه گفت: ماه مبارک رمضان ماه کسب خیرات و فیوضات الهی و نفس کشیدن روزه داران در آن عبادت بود و همه آحاد جامعه باید معنویت حاصل شده از این ماه را در زندگی خود جاری کنند.
وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهار قرآن بود و در این ماه تلاوت قرآن در همه جا برقرار بود افزود: تلاوت و عمل به قرآن باید در ماه های دیگر نیز در جامعه همگانی بوده و همه نسبت به تعالیم و آموزه های آن و جاری کردن آن در زندگی فردی و اجتماعی خود احساس مسئولیت کنند.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس آن را نماد ظلم ستیزی ملت ایران و اعلام برادری آنان با ملت مظلوم فلسطین ذکر کرد .
وی بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان را بسیار مهم ارزیابی کرد و به همه دانشجویان تاکید کرد که به این فرمایشات توجه کرده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
ابراهیمی همچنین با محکوم کردن اقدام رژیم آل خلیفه نسبت به ممنوع کردن اقامه نماز عید فطر برای شیعیان آن را نشانه سقوط و وحشت این رژیم دانست و افزود: این رژیم روزهای آخر حیات ننگین خود را می گذراند.
نماز عید سعید فطر با حضور آحاد مردم مومن و خداجوی قبله تهران روز چهارشنبه در مصلای بزرگ ری و صحن های حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.