آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه موقت شهرری: همدلی دولت و ملت سبب اعتلای کشور می‌شود

 همدلی دولت و ملت سبب اعتلای کشور می‌شود
 به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در نخستین خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه سال 94 شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امیدوارم سال جدید، سالی خوب و خوش و پربرکت و سال همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه مردم ایام فاطمیه را بسیار باشکوه برگزار کردند، بیان داشت: در این دید و بازدید نوروز و ایام سال جدید، مردم حضرت فاطمه (س) را فراموش نکردند و آن حضرت را در متن زندگی خود قرار دادند.

وی به تهدیدها و فرصت‌های نظام اسلامی در یکسال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: گسترش تحریم‌ها، پایین آمدن قیمت نفت، پشتیبانی استکبار از تکفیری‌ها، حمله به سوریه و لبنان، گسترش شیعه‌هراسی و توهین به مقدسات و پیامبر اسلام (ص) در کشورهای اروپایی از تهدیدات اخیر بوده است.

ابراهیمی یادآور شد: توسعه فعالیت‌های علمی در موضوعات مختلف از جمله پزشکی، هسته‌ای، دفاعی و …، حمایت از عراق و لبنان و سوریه در برابر دشمنان اسلام، طراحی موفق اقتصاد مقاومتی، گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی با کشورهای منطقه و جهان و … نیز از فرصت‌هایی بود که با تلاش مسئولان محقق شد.

وی بیان کرد: همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت رشد و پیشرفت کشور را در پی دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.