آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امانت دار مردم نوعدوست شهر و دیارمان هستیم

 به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک که در جمع اعضاء هیات مدیره و امناء موسسه گفت : خدمت به سالمندان و معلولین نیازمند را از معیارهای ارزشی و والای انسانیست که به آن سفارش فراوان شده است.

وی نتیجه تلاش و خدمت صادقانه بیش از 900 نفر پرسنل مجموعه را ، سیمای کنونی کهریزک معرفی و اذعان داشت:

همه این تلاشگران در سخت ترین شرایط کاری می کوشند تا این خانواده بزرگ بتواند در آسیب پذیرترین روزهای زندگی ، روزگاری خوش و بدور از انواع دغدغه های ذهنی داشته باشند.

صوفی نژاد ضمانت اجرایی خدمات کارکنان را احساس مسئولیت آنان نسبت به مددجویان دانست و یاد آور شد: کارکنان متعهد این مجموعه بخوبی می دانند برای چه کسانی در حال خدمت هستند ، ضمن آنکه ما نیز به عنوان مدیران مجموعه نسبت به تأمین نیازهای آنان احسان وظیفه می کنیم.

وی امانتداری را شاخصه مهم همه مسئولین و کارکنان مجموعه دانست و تأکید کرد:

 خدا میداند تقدس ها و رویکردهای مثبتی که در این مرکز ایجاد شده ، نتیجه امانتداری همه کارکنانی بوده است که این حُسن و باور را به مردم انتقال داده و جایگاه واقعی مجموعه را به روشنی تبیین کرده اند. در این رهگذر امیدواریم هرگز شاهد روزی نباشیم که با بی توجهی یا عدول از امانتداری ، دیوار بلند اعتماد مردم دچار آسیب شود.

مدیر آسایشگاه با نگاهی به واقعیت های جاری در مجموعه تصریح کرد:

 گرچه مشکلات اقتصادی وجود دارد ، گرچه همیشه به دنبال تهیه و تأمین نیازهای جاری هستیم و هیچ درآمد ثابت و پایداری را در طول این سالها نداشته ایم ، اما رویکرد ما در اداره این مرکز ، همانی است که امروز همه شاهد و ناظر آن هستند . کهریزک تعریف آسایشگاهی ندارد بلکه اینجا خانواده ای بزرگ با برخورداری از انواع ملزومات زندگی است.

 مدیر آسایشگاه در پایان تلاش همه دست اندرکاران آسایشگاه را قابل ستایش نامید و بر عزم جدی کارکنان در سال جاری تأکیدی دوباره داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.