آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امدادرسانی به بیش از 10 هزار خودروی گرفتار در برف در محورهای شهرستان ری

ابراهیم تاجیک نوری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت تسریع در خدمات تعداد تیم ها را در محورهای مواصلاتی شهرستان ری افزایش دادیم.وی تصریح کرد: رانندگان این خودروها به علت نبستن زنجیر چرخ در مسیر پوشیده از برف در آزادراه تهران به قم گرفتار شده بودند که با حضور به موقع امدادگران کمک رسانی انجام شد.
وی اظهار کرد: برفی که از روز شنبه در استان آغاز شده مشکلاتی را در محورهای جنوب تهران برای مسافران به وجود آورده بود که با امدادرسانی به موقع هلال احمر تمامی مسافران گرفتار در برف نجات یافته و در پایگاه های هلال احمر مستقر شدند که هم اکنون تردد درمسیرهای منتهی به قم در جریان است.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران ادامه داد: بعد از اسکان مسافران در پایگاه های هلال احمر در شهرستان ری، وسایل گرم، آب معدنی، کنسرو و پتو بین مسافران توزیع شد.
وی عنوان کرد: امداد هوایی تمامی محورهای جنوب استان تهران را پوشش می دهد و در مکان هایی که نیاز به کمک باشد ، کمک رسانی می شود.
ابراهیم تاجیک نوری گفت که اگر چه نیروهای راهداری نمک پاشی در محورهای جنوبی تهران را انجام داده اند و تمامی محورهای مسدود شده بازگشایی شده است اما همچنان نیروهای امدادی با استقرار در جاده در حال کمک رسانی و هدایت خودروها هستند.
بارش برف که از روز شنبه درنیمه شمالی کشور آغاز شده و هنوز در برخی نقاط ادامه دارد، روز گذشته موجب بسته شدن آزاد راه تهران – قم و محور تهران – ساوه و تهران – کرج در استان تهران شد.
بارش برف همچنین تمام مدراس استان تهران در نوبت صبح و بعد از ظهر را به تعطیلی کشاند و به همین علت ، کار ادارات نیر با 2 ساعت تاخیر آغاز شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.