آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امنیت منطقه 20 بیش از پیش می‌شود/ استقرار 15 ایستگاه پلیس در شهرری

خبرگزاری فارس: امنیت منطقه 20 بیش از پیش می‌شود/ استقرار 15 ایستگاه پلیس در شهرری

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی در نشست مشترک با شورایاران منطقه 20 که به‌صورت مستمر تشکیل می‌شود، اظهار داشت: تأمین امنیت محلات 20 گانه همواره یکی از خواسته‌های شورایاران بوده که با تعامل با متولیان این امر، مصوبات لازم برای استقرار نیروهای پلیس گرفته شده است و مدیریت شهری نیز تهیه و نصب پنج کانکس را در دستور کار دارد.

وی افزود: محل‌های استقرار کانکس‌ها، با نظر پلیس و اقدامات کارشناسی شده انجام می‌شود.

شهردار منطقه 20 در ادامه رسیدگی به نیازمندان را مهم برشمرد و گفت: تشکیل خانه‌های جهادی به‌عنوان قرارگاه‌های خیران و افراد نیکوکاری که قصد خدمت به اقشار کم برخوردار را دارند باید تسریع شود.

صفوی با اشاره به اینکه با همیاری و همکاری، بسیاری از مسائل حل می‌شود، گفت: برنامه محلات بر اساس نظر شورایاران، بازدیدهای میدانی، برنامه پنج ساله و میزان اعتبار در سال جاری تنظیم شده و در اختیار شورایاران قرار گرفته است.

شهردار منطقه 20 عمل به برنامه‌های دفترچه محلات را مهم برشمرد و بر رعایت زمان‌بندی و تعامل بیش از پیش شورایاران تأکید کرد.

سید محمد حسینی سرکلانتر نهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز در این نشست گفت: تمامی همکاران ما تلاش می‌کنند تا دغدغه تأمین امنیت محلات برطرف شود که در این زمینه طرح امنیت محله محور در حال اجراست.

حسینی افزود: بر اساس این طرح در هر محله متناسب با وضعیت همان محله کار انجام می‌شود و برای استقرار امنیت در محلات فعالیت‌های ریشه‌ای متناسب با محله به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: به منظور هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش با معتمدان محلی، جلسات مستمر با شورایاران را در دستور کار داریم.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از درخواست‌های شورایاران همواره استقرار ایستگاه‌های پلیس در محلات بوده است، ادامه داد: موفق شدیم برای استقرار 15 ایستگاه پلیس در شهرری مجوز بگیریم که در هشت نقطه خارج از محدوده شهری و هفت نقطه داخل محدوده شهری نصب خواهند شد.

سرکلانتر نهم فرماندهی فاتب تصریح کرد: پنج مورد از ایستگاه‌های پلیس در محدوده شهری از سوی شهرداری منطقه 20 و 2 مورد نیز از سوی فرمانداری شهرستان ری تامین می‌شود تا دغدغه شورایاران در ارتباط با تأمین امنیت محلات کاهش یابد.

به گزارش فارس، مدیران قرارگاه فرهنگی امام رضا(ع) نیز در این نشست حضور داشتند و در ادامه ضمن قدردانی از همکاری شهرداری منطقه 20 در اجرای طرح ویزیت رایگان نیازمندان در روستاهای شهرری، بر استفاده از ظرفیت خانه‌های جهادی سراهای محله برای رسیدگی به نیازمندان و برقراری تعامل با خیران تأکید کردند.

نشست ماهیانه شهردار و مدیران ارشد شهردار منطقه 20 با شورایاران با حضور سرکلانتر نهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، رؤسای کلانتری سطح منطقه و مدیران اجرایی قرار گاه فرهنگی امام رضا(ع) در سالن شهید تهرانی مقدم شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.