آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امیدواری حمید سوریان و حسن رحیمی به بهتر شدن وضعیت کشتی تهران

حمید سوریان و حسن رحیمی اظهار امیدواری کردند که وضعیت کشتی تهران پس از انتخابات هیات کشتی این استان بهتر شود.

Hamid-Soryan-of-Iran-who-won-Olympic-gold-medal-in_63211400012234.jpg

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید سوریان پس از انتخاب نقی کلانتری به عنوان رییس هیات کشتی استان تهران، اظهار کرد: انتخابات هیات کشتی تهران حائز اهمیت است، چون تهران به عنوان پایتخت هر چقدر در ورزش و به خصوص کشتی فعال باشد چرخ ورزش ایران بهتر خواهد چرخید.

 

قهرمان المپیک لندن، افزود: به آقای کلانتری تبریک می‌گویم و امیدوارم در کار خود موفق باشد. امیدوارم این انتخابات در نهایت به نفع کشتی تهران باشد و نوجوانان و جوانان این استان در آینده موفق باشند. باید پس از این انتخابات وضعیت کشتی تهران بهتر از گذشته شود.

 

سوریان که به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع حضور داشت، در پاسخ به این سوال که چرا از شهرری کسی در مجمع نبود؟ گفت: من مدتی از ورزش دور بودم و در جریان نیستم. برای اعضای مجمع اداره کل ورزش و جوانان استان تصمیم می‌گیرد و امیدوارم بعدها شهر ری هم حق رای داشته باشد.

 

همچنین حسن رحیمی، آزادکار ایران در المپیک لندن، اظهار کرد: امیدوارم انتخاب آقای کلانتری باعث پیشرفت کشتی تهران باشد، چون ایشان با تجربه است و می‌تواند کشتی تهران را از این گرفتاری نجات دهد.

 

وی با بیان این که حضور نداشتن بزرگان کشتی تهران در انتخابات هیات این استان زنگ خطر است، افزود: کشتی‌گیران تهرانی به حمایت نیاز دارند و همه باید تلاش کنیم تا کشتی تهران را از وضعیت بد خود نجات دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.