آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی در آتش سوخت + فیلم

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول آتش نشانی شهرداری باقرشهر با اعلام این خبر گفت : ساعت 14 امروز خبر حریق در سه راه خیرآباد باقرشهر به ایستگاه آتش نشانی شماره یک اعلام شد و ماموران آتش نشانی سریع خود را به محل حادثه رساندند.

وی با اشاره به اینکه اتش سوزی در این انبار گسترده بود ؛ افزود : با توجه به شدت و گستردگی آتش چندیدن ایستگاه آتش نشانی از جمله : آتش نشانی کهریزک ، سایپاپرس ، شرکت نفت ، ایستگاه های شماره 22 ،2 ،9 ،14 ، 47 و 50 برای اطفای حریق به کمک و یاری ما شتافتند .

رضایی در ادامه تصریح کرد : علاوه بر آتش سوزی در انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی که شامل انواع خمیر دندان ، اسپری خوش بو کننده ، حشره کش و … بوده است ، انبار لوازم یدکی نیز در این آتش سوزی دچار حادثه شد .

مسئول آتش نشانی باقرشهر با اعلام اینکه عوامل نیروی انتظامی نیز در این حادثه حضور داشتند ، خاطرنشان کرد : طبق هماهنگی های ایستگاه آتش نشانی باقرشهر سه دستگاه اورژانس در محل حادثه مستقر شده بودند تا در صورت نیاز افراد آسیب دیده را درمان نمایند .

رضایی اظهار داشت : در این حادثه چند تن از آتش نشانان و کارگران انبار دچار مسمومیت و سوختگی شدند که توسط اورژانس مستقر در محل تحت درمان قرار گرفتند .

وی سهل انگاری و بی احتیاطی کارگران انبار را عامل اصلی آتش سوزی دانست و گفت : این حریق با توجه به گستردگی آن حدودا 4 ساعت به طول انجامید و در ساعت 6 بعداز ظهر آتش نشانان به ماموریت خود پایان دادند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.