آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انتخابات شورای دانش آموزی پیوند بین مدیر و معلمین مدرسه، اولیاء و دانش آموزان را محکم تر می کند

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، با حضور کریم آبادی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهریزک، فرخی نماینده اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر مسئولین، نوزدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس منطقه کهریزک و به صورت نمادین در آموزشگاه دخترانه دوره دوم متوسطه نرجس برگزار گردید.
در ادامه کریم آبادی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهریزک ضمن ضرورت مشورت و همکاری، گفت: انتخابات شورای دانش آموزی زمینه ساز پیشرفت دانش آموزان می باشد، چرا که دانش آموزان خود را برای ورود به کارهای بزرگتر آماده می کنند.
وی در ادامه افزود: انتظار می رود اعضای منتخب در انتخابات شورای دانش آموزی ضمن طرح نظرات و پیشنهادات دانش آموزان در اجرای بهتر برنامه های مدارس، راهکارهای مناسب را برای حل مسائل پیش روی ارائه دهند.
وی همچنین اضافه کرد: انتخابات شورای دانش آموزی پیوند بین مدیر و معلمین مدرسه، اولیاء و دانش آموزان را محکم تر می کند و این پیوند زمینه پیشرفت دانش آموزان و در نتیجه جامعه را به ارمغان می آورد.
گفتنی است در پایان پس از معرفی کاندیداهای شورای دانش آموزی و بیان طرح ها و برنامه ها توسط آنان، دانش آموزان آرای خود را داخل صندوق های رای انداختند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.