آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انتقاد آزادکار جوان از وضعیت کشتی شهرری

به گزارش راگانیوز ، «حسن رحیمی» افزود: متاسفانه تغییرات زیاد در ریاست هیات کشتی، مشکلات مالی و نداشتن سالن های اختصاصی سبب شده که کشتی شهرری که از مناطق پرورش و تربیت کشتی گیران بوده است، نتواند همچون گذشته قهرمانان خوبی را تحویل ورزش اول کشور دهد.
وی اضافه کرد: اکنون وضعیت به گونه ای شده است که به دلیل مشکلات مالی مسابقات کشتی بسیار محدود برگزار می شود و کشتی گیران فرصتی برای عرض اندام و نشان دادن استعداد خود ندارند؛ این در حالی است که ۱۰ سال پیش و زمانی که خود من در رده سنی نوجوانان کشتی می گرفتم هر هفته در شهرری مسابقه داشتیم.
این آزادکار اهل شهرری ادامه داد: متاسفانه حمایت نکردن از کشتی و همچنین هزینه های بالای اجاره سالن های ورزشی سبب شده است که مربیان زحمتکش، آموزش را کنار بگذارند و این شرایط خوشایندی برای شهرری نیست که قهرمانان بزرگی همچون علیرضا دبیر و حمید سوریان را تحویل جامعه کشتی داده است.
رحیمی که سال گذشته در تورنمنت بین المللی جام جهان پهلوان تختی پس از رضا یزدانی و امیر محمدی عنوان سوم را کسب کرد در ادامه گفت: با کسب عنوان سوم در جام تختی نتوانستم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک شرکت کنم اما امسال تصمیم دارد در رقابت های قهرمانی کشور که آبان ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود شرکت کنم تا مجوز حضور در جام جهان پهلوان تختی یکی از مراحل انتخابی تیم ملی و حضور در جام جهانی سال ۲۰۱۷ را به دست آورم.
وی ادامه داد: تمرینات خود را در زمان حاضر در آکادمی شهید رضایی مجد زیر نظر «محسن کاوه» مربی سابق تیم ملی و «داود رخش خورشید» ادامه می دهم تا بتوانم در پیکارهای قهرمانی کشور موفق ظاهر شوم.
رحیمی این مطلب را هم اضافه کرد: برنامه اصلی من در زمان حاضر به دست آوردن دوبنده تیم ملی در وزن ۹۷ کیلوگرم و حضور در پیکارهای قهرمانی جهان و همچنین حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال المپیک است.
حسن رحیمی سابقه حضور در جام تفلیس گرجستان در سال ۲۰۱۰، یاشاردوغو ترکیه، الکساندر مدوید در سال ۲۰۱۲، کیف اوکراین در سال ۲۰۱۶ و جایزه بزرگ باکو را به همراه تیم منتخب کشتی آزاد ایران دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.