آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انتقاد رئیس شورای ری از انتقال معتادان متجاهر به “کهریزک”

به گزارش راگانیوز ، حسن خلیل آبادی، با اشاره به پیشنهاد انتقال معتادان متجاهر به کهریزک، گفت: این منطقه گل بود و حالا هم به سبزه آراسته شده است. معتادان، قربانیان جامعه هستند اما بهتر است آسیب‌های اجتماعی در یک منطقه متمرکز نشود، زندانیان، روانیان، دفن اموات، دفن پسماند و فاضلاب و … در این منطقه است و از نظر فرهنگی و روانی بر آن تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه این حجم آسیب‌های اجتماعی در منطقه ری موجب رسوبات فرهنگی و روانی در منطقه می‌شود، گفت: در هیچ جای دنیا همه عوارض و آسیب‌های شهر را در یک منطقه سرازیر نمی‌کنند.

خلیل آبادی افزود: رهبری عنوان کرده‌اند که ری قبله تهران است و قبله‌ باید زیباترین باشد نه اینکه سرریز آسیب‌های اجتماعی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران روز سه شنبه 12 تیر ماه در جلسه‌ای درباره حوزه آسیب‌های اجتماعی با موضوع مواد مخدر،  از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک و استفاده از این بازداشتگاه برای نگه‌داری معتادان متجاهر خبر داده و گفته بود: دادستانی تهران به پلیس پیشنهاد کرده است بازداشتگاه کهریزک را برای نگه‌داری معتادان متجاهر اختصاص دهد. هم‌چنین مقرر گردید که مکان‌های نگه‌داری معتادان با شرایط سخت‌تری طراحی و تعبیه شود تا بازدارنده باشد و معتاد تصور نکند که این دوره چند ماهه که چندان هم سخت نمی‌گذرد تمام خواهد شد.

نماینده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.