آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انجمن هنرهای تجسمی ری تاسیس شد

خبرگزاری فارس: انجمن هنرهای تجسمی ری تاسیس شد

به گزارش راگانیوز  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مهدی ابوالحسنی در مراسمی که با حضور هنرمندان هنرهای تجسمی برگزار شد، در سخنانی بر لزوم تشکیل انجمن‌های تجسمی تاکید کرد و اظهار داشت: این اداره کار حمایت، هدایت و نظارت بر حوزه فرهنگ و هنر را بر عهده دارد و امور اجرایی را به دست هنرمندان خواهد سپرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری افزود: با تشکیل انجمن هنرهای تجسمی، هنرمندان می‌توانند تمامی امور مربوط به خود اعم از برپایی نمایشگاه، فروش آثار، بیمه هنرمندان، برگزاری جشنواره و … را از همین طریق پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان زیادی در حوزه هنرهای تجسمی در قالب آموزشگاه‌ها و به صورت آزاد در ری فعالیت می‌کنند که لازم است تا بانک اطلاعاتی فعالان این عرصه تهیه و برنامه‌ریزی لازم برای آنان صورت پذیرد.

در ادامه، هنرمندان نقطه نظرات خود پیرامون حوزه هنر در شهرستان ری را بیان کردند و نمایندگان خود برای حضور در هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی را انتخاب کردند.

بر این اساس، وحید محمدی، سمانه سنگسری، اصغر هومان، حسین سیفی، محسن کمالی و فهیمه شیرازی بیشترین آراء را کسب کردند و به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی شعبه شهرستان ری انتخاب شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.