آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انسداد 37 نقطه از مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش راگانیوز ؛  ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: همزمان با مراسم های شب های قدر با تعامل و هماهنگی پلیس راهور، 37 نقطه از موقعیت های معبری پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعت 14 همان روز مسدود می شود.
ریاضی افزود: خیابان های شهید بیات، یوسفی نژاد، قمی، جانبازان، شهید فدایی، سلمان فارسی، آستانه، قم، بغدادی، زهره وند و میادین شهید قشقایی، کوچک، نارنج، مدرس، هادی ساعی از جمله موقعیت های طرح ترافیک است.
وی ادامه داد: پارکینگ های پیرامونی حرم آماده پذیرش خودروهای زائران است و زمین های بایر نیز آماده سازی شده و در صورت نیاز موقعیت های پارکینگی افزوده می شود.
ریاضی با اشاره به اینکه زائران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به سهولت به مراسم دسترسی خواهند داشت، گفت: با تقویت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی رانی، سرویس رسانی به زائران انجام می شود و برای دسترسی از پارکینگ ها به حرم نیز ناوگان حمل و نقل عمومی به تعداد لازم پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی به شهروندان برای آگاهی از نحوه دسترسی به محل مراسم و پارکینگ ها از طریق فضاهای تبلیغاتی انجام شده است و عوامل اجرایی مدیریت شهری نیز در نقاط پرتردد پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در آماده باش هستند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه منطقه 20 با  اشاره به آماده سازی و ایمن سازی مسیرهای بزرگراهی و فرعی پیرامون حرم، یادآور شد: با توجه به تقارن مراسم لیالی قدر با مراسم گرامیداشت امام راحل(ره)، مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) از جمله خیابان شهید رجایی و بزرگراه امام علی(ع) نیز ایمن سازی شده است تا زائران به سهولت و در ایمنی لازم به مراسم های مناسبتی پیش رو برسند.
 صدا و سیما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.