آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انقلاب اسلامی ایران در حال پیشروی و فتح سنگرهای دشمنان این نظام است

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح پنج شنبه درجلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ملارد که با حضور مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در حال پیشروی و فتح سنگرهای دشمنان این نظام است و همه با هم و یکپارچه مرگ تدریجی استکبار را رقم خواهیم زد و تا زمانی که نابودی استکبار جهانی را نبینیم از آرمان ها و اهداف خود در کشور جمهوری اسلامی ایران دست بر نمی داریم.

محمودی در ادامه به اقدامات قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هیچ کس جز اصحاب رسانه نمی تواند بازوهای نهاد های انقلابی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شفاف سازی آنها برای مردم باشد چرا که آنها با مردم بیشتر در ارتباط هستند و فرصت مهمی است که این دستاوردها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سراسر کشور برای مردم تبیین و تشریح شود و با کمک رسانه ها و خبرنگاران ما می توانیم به سرعت و با هدف مشخص در خصوص انتشار و توزیع دستاوردهای انقلاب به هدف نهایی خود برسیم.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران بیان داشت: رسالت همه اقشار جامعه در این شرایط حساس کشور بسیار سنگین است و باید همدلی و وحدت میان مسئولان کشور وجود داشته باشد تا بتوانیم برای آبادانی تلاش کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم از این مقطع حساس و پیچ تاریخی با چشم پوشی از همه گرایش های سیاسی عبور کنیم و با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان خود کاری انجام بدهیم.

محمودی تاکید کرد: طبق آماری که اعلام شده برای هر میز تاثیرگذار درجمهوری اسلامی ایران ۷۰ شهید تقدیم شده است، برخی از مسئولان با کم کاری هایی که در برخی از حوزه های اجرایی و عرصه ها انجام می دهند، روز قیامت باید جواب شهدا را بدهند و اگر در انقلاب اسلامی کار انجام ندهیم قطعا مدیون خون شهدا خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.