آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اولین جلسه شورای ورزش و جوانان بخش کهریزک برگزار شد/گزارش تصویری

به گزارش راگانیوز ، اولین جلسه شورای ورزش و جوانان بخش کهریزک روز گذشته با حضور پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و همچنین رووسای ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه به ریاست مهندس موسوی در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار شد.

DSC_0930

این جلسه که با هدف تعامل و وحدت بیشتر در بین ادارات و دستگاه های اجرایی بخش کهریزک با ادارات ورزش و جوانان منطقه به جهت رشد و توسعه ورزش شهرهای باقرشهر و کهریزک برگزار می شد، مهندس موسوی بخشدار کهریزک، حسین آریان نژاد معاون سیاسی بخشدار، دکتر محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک، کاظم عبادی عضو شورای اسلامی باقرشهر، سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر،بهروز مرادی و علی جدیدی از قهرمانان ورزشی منطقه، جمعی از پیشکسوتان و مربیان ورزشی منطقه و همچنین مسئولین و نمایندگانی از کلانتری، شهرداری،سپاه حضرت روح الله(ره)، آموزش و پرورش، اداره جهاد کشاورزی،ستاد نماز جمعه و دیگر دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

DSC_0969

DSC_0941

در بخش اول این جلسه سید ناصر موسوی بخشدار کهریزک و رئیس شورای ورزش این بخش اظهار داشت: با توجه به اینکه طی سال های اخیر با کمبود بودجه مواجه هستیم و توانایی زیادی برای ساخت اماکن جدید ورزشی را نداریم، سعی داریم تا از امکانات و پتانسیل ورزشی در دسترس بخش استفاده حداکثری را ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شورای ورزشی توجه زیادی بر زیرساخت های منطقه خواهد داشت، گفت: سعی داریم تا با سیاست گذاری ها و برنامه ریزی که در این شورا انجام می دهیم، به رشد و توسعه ورزش بخش کهریزک کمک شایانی نمائیم.

وی افزود: همانند این جلسه در جلسات بعدی نیز از وجود رووسای هیئت های ورزشی و پیشکسوتان،مربیان و قهرمانان صاحب نظر منطقه بهره خواهیم برد، زیرا نقش هیئت های ورزشی در رشد و توسعه ورزش انکار ناپذیر است.

DSC_0947

موسوی در پایان به بیان وظایف شورای ورزش برای حاضرین جلسه پرداخت و گفت: باید با بسیج کردن تمام ظرفیت نهادهای اجرایی منطقه، مساعدترین شرایط را برای ورزشکاران عزیز پدید آوریم؛ زیرا تنها راه تعالی و شکوفایی ورزش همدلی و حمایت های همه جانبه مسئولان منطقه است.

همچنین در بخش بعدی این جلسه، جمعی از حضار به ترتیب دقایقی پیرامون موضوعات و مشکلات ورزشی منطقه سخنانی را مطرح نمودند و ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این شورا و تاکید بر ادامه برگزاری این گونه جلسات، آن ها را باعث تقویت امر ورزش و ورزشکاران دانستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.