آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اولین دوره مسابقات زورخانه ای استان تهران در زورخانه سیدالکریم (ع)باقرشهر برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛  رضا لک با اعلام این خبر گفت : اولین دوره مسابقات زورخانه ای (میل سنگین) استان تهران در زورخانه سیدالکریم (ع)باقرشهر برگزار شد .

مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر اظهار داشت : این مسابقات به میزبانی شهرداری باقرشهر در دوره وزنی مثبت و منفی ۹۰ کیلوگرم در سالن زورخانه سیدالکریم (ع) انجام شد .

وی در ادامه تصریح کرد : ورزشکاران از شهرستان های اسلامشهر ، شهر قدس ، رباط کریم ، چهاردانگه ، ملارد ، پردیس ، شهرری ، مناطق شمال و جنوب شرق تهران و منطقه ۹ در این دوره از مسابقات شرکت نمودند .

مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر با اعلام اینکه استقبال خوبی از اولین دوره مسابقات زورخانه ای شده است ، گفت : در پایان به نفرات اول تا سوم هر رده جوایز نقدی توسط شهرداری باقرشهر اهدا شد .

رضا لک ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در جهت ساخت این سالن ورزشی مجهز ، تصریح کرد : زورخانه سیدالکریم (ع) با تجهیزات بسیار کامل یکی از سالن های ورزشی سطح اول استان به شمار می آید که در رده های سنی خردسالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در روزهای زوج از ساعت ۱۷ به صورت رایگان پذیرای علاقه مندان به این رشته ورزشی است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.