بخشدار جدید کهریزک به نقش خبر و اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت:با اصحاب رسانه و مطبوعات بیگانه نیستم و از دوره راهنمایی در تهیه روزنامه دیواری فعالیت داشته ام و همچنین با نشریه ای به نام همخانه که بصورت تجربی فعالیت داشت همکاری میکردم و اگر انتقادی از سمت اصحاب رسانه به حق باشد باید بررسی شود.

وی افزود: در نشریه همخانه مسئولیتمان این بود که با کمک همکاران مسائل مربوط به روستاهای اطراف شهر را پیگیری کنیم تا از این طریق مسائل را به بزرگان شهر برسانیم تا باری از دوش مردم روستا برداشته شود

حسین توکلی به سلامت و پیگیری کاری اشاره کرد و گفت: اگر پیگیری در کارها نباشد و مسئولیت را فقط برای جایگاه بخواهیم پیروز نخواهیم بود و باید سعی و تلاشمان این باشد که در آبادانی همان منطقه  کوشش کنیم .

وی در ادامه گفت:روستاهای کهریزک رشد و توسعه خوبی نسبت به سایر روستاها در تهران داشته است و با پیگیری های دکتر جمالی پور فرماندار شهرستان ری در بحث عوارض رشد خوبی از لحاظ بودجه برای شهرستان ری به دنبال داشت و امکانات برخی روستاها الان در حد امکانات شهر است.

وی تدوین سند توسعه بخش کهریزک را از اولویت های بخشداری اعلام کرد و افزود: ۸۴ روستا در سال ۶۴ مربوط به این بخش بوده که در حال حاضر دو سوم آن را گرفته اند. بنابر این قصد داریم کار مطالعاتی سند توسعه بخش را انجام دهیم.

توکلی، بحث آب، راه، بهداشت و محیط زیست را چهار اولویت بخشداری کهریزک اعلام کرد و گفت: بسیاری از مشکلات شهر تهران بر این منطقه تحمیل شده و باید خواست مردم پیگیری کنیم تا باری از روی دوش مردم برداشته شود.

وی ادامه داد: هفته گذشته تعدادی معلول برای نگهداری به اسایشگاه شهید هاشمی نژاد آورده بودند که فرماندار شهرستان ری به طور ویژه از این موضوع دفاع و اذعان کرد: اینجا نزدیک ترین منطقه به تهران و خارج از شهر است و معضلات و مشکلات تهران را به اینجا منتقل می کنند و این موضوع موجب شده روحیه مردم این منطقه به لحاظ وجود آرامستان بهشت زهرا(س)، مرکز دفن زباله کهریزک، و بسیاری از مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان و معتادان اثرات منفی به جا بگذارد.