آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال شهر ری با قهرمانی تیم استقلال

به گزارش راگانیوز ،در این مسابقات تیم های استقلال، بهمن، ماهور، اهداف پرهام، شهدای بهشتی، شهید آقازاده، طلوع ابرار، پیام آذین، پدیده و مجموعه کوثر در 9 هفته به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم استقلال در بازی نهایی با برد مقابل شهدای بهشتی موفق گردید جام قهرمانی را از آن خود نماید.

بازی پایانی لیگ برتر فوتبال شهر ری در حضور نکو لعل آزاد معاون مدیر کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، کتانباف شهردار و رئیس هیئت فوتبال شهرستان ری،بیات معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ری، مجیدی معاون مالی فرمانداری ری، ابوالقاسم پور مدیر تربیت بدنی شهرداری ری، علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران،و جمع کثیری از پیشکسوتان و تماشاگران و به قضاوت بهزاد فغانی داور لیگ برتر فوتبال ایران برگزار گردید و با نتیجه 1 بر 0 به سود تیم استقلال به پایان رسید و استقلال قهرمان فصل 94 فوتبال ری گردید.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات جام قهرمانی توسط کتانباف شهردار ورزشکار ری به کاپیتان تیم استقلال و کاپ مقام سوم توسط آزاد رئیس اداره ورزش و جوانان ری به کاپیتان تیم طلوع ابرار اهدا گردید. همچنین امید زیبرم بازیکن تیم استقلال به عنوان برترین بازیکن جام،هدیه خود را از سیانکی خبرنگار و گزارشگر با سابقه فوتبال دریافت نمود.

در پایان این مراسم از علیرضا فغانی داور بین المللی و افتخار آفرین شهر ری تجلیل به عمل آمد و هدیه ای به رسم یادبود از طرف شهردار ری به ایشان تقدیم گردید.





ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.