آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ایثار قم بر جانبازان و معلولین شهرری غلبه کرد

به گزارش راگانیوز ، در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور 6 تیم حضور دارند و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در انجمن بسکتبال با ویلچر فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در دو گروه سه تیمی به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازی‌های مرحله مقدماتی در گروه دوم با حضور سه تیم از قم، شهر ری و گلستان در حالی برگزار می‌شود که تیم‌ها در دو مرحله با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شده و این تیم‌ها در مرحله نهایی به مصاف دو تیم برتر گروه نخست بروند و بدین‌ترتیب قهرمان این فصل معرفی شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار (ب) قم بعد از تمریناتی که برای حضور در این رقابت‌ها زیر نظر سرمربی خود جواد شهر‌غلامی انجام داد در یکی از مهمترین بازی‌های مرحله گروهی برابر تیم بسکتبال با ویلچر هیأت‌‌ شهر ری به میدان رفت و حریف خود را شکست داد.

شاگردان جواد شهره‌غلامی در این دیدار که در سالن شهدای بهزیستی قم و در حضور علاقه‌مندان به ورزش بسکتبال با ویلچر برگزار شد، برابر تیم هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین شهر ری تیم برتر میدان بودند و در نهایت با اختلاف هشت امتیاز میهمان خود را مغلوب کردند.

ایثار (ب) قم در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای وقت مفید این دیدار مقابل شهر ری به برتری 56 بر 48 دست یافت و بدین‌ترتیب گام نخست از مرحله مقدماتی رقابت مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با محکم برداشت تا با خیالی آسوده به مصاف تیم هیأت‌‌ گلستان برود.

این مرحله از رقابت‌ها صبح دوازدهمین روز آبان ماه در سالن شهدای بهزیستی قم با مصاف تیم‌های هیأت‌‌ گلستان و ایثار قم به پایان می‌رسد، در حالی که تیم هیأت‌‌ گلستان در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم شهر ری رفت و در پایان با حساب 42 بر 18 به برتری رسید تا با سه امتیاز در صدر قرار بگیرد و منتظر نتیجه دیدار تیم‌های ایثار قم و هیأت‌‌ گلستان برای تعیین صدرنشین نهایی این مرحله باشد.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.