آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ایجاد تحرک جدید در ورزش ری با همدلی و همبستگی

خبرگزاری فارس: ایجاد تحرک جدید در ورزش ری با همدلی و همبستگی

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، نخستین جلسه اداری اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با حضور مجتبی جانعلی، سکاندار ورزش ری برگزار شد.

مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری طی سخنانی در این نشست ضمن تبریک سال نو از برنامه‌های این اداره در سال جدید سخن به میان آورد و اظهار داشت: تک‌تک پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان ری یک مدیر هستند و امید داریم در سال جدید در کنار هم بتوانیم تیم خوبی را در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف شهر ری داشته باشیم.

وی با یادآوری برنامه‌های اجرا شده توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در سال 94 گفت: در 2 ماه پایانی سال 94 که به جمع جامعه ورزش شهرستان ری پیوستم روزهای شلوغ و پرکاری را گذراندیم و برنامه‌های پرشوری را اجرا کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: از جمله مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا که برای نخستین بار در شهرستان اجرا شد و برنامه‌های ورزشی در راهپیمایی 22 بهمن که با استقبال بی‌نظیر مسئولان بلندپایه شهرستان مواجه شد.

وی در ارتباط با برنامه‌های سال 95 تاکید کرد: در سال جدید سعی داریم تحرک خاصی در ورزش شهر ری ایجاد کنیم و با همدلی و همبستگی و اتحاد بین کارکنان پیشرفت چشمگیری را شاهد باشیم و اتفاقات بزرگی را در شهرستان ایجاد کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در پایان برگزاری نماز جماعت در اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، اجرای برنامه های فرهنگی از قبیل زیارت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به صورت هفتگی، ساماندهی به وضعیت هیئت‌های ورزشی، پیگیری پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان و … از جمله برنامه‌های پیش روی این اداره خواند و از همه همکاران درخواست کرد با همدلی  و اتحاد به تحقق این برنامه‌ها کمک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.