آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ایران اسلامی در اوج اقتدار سیاسی و دفاعی است/معدل سن دانشمندان ایران 26 سال است

خبرگزاری فارس: ایران اسلامی در اوج اقتدار سیاسی و دفاعی است/معدل سن دانشمندان ایران 26 سال است به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد بعدازظهر امروز در جمع مردم مومن، ولایی و شهید پرور بخش قلعه شهرستان ری ضمن تبریک سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ایران که روز تحت سلطه استعمار بود امروز به یک قدرت بی‌بدیل در منطقه تبدیل شده است.

وی گفت: امروز ایران اسلامی نقش موثری در تمام معادلات جهان دارد و موضوعات منطقه بدون حضور ایران اسلامی حل نمی‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت غیور ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن عنوان کرد: حضور میلیونی و حماسی آحاد و اقشار مختلف جامعه خنثی کننده توطئه‌های دشمنان و بیمه کننده انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: خلق حماسه‌ای ماندگار در یوم‌الله 22 بهمن توسط ملت غیور ایران اسلامی پاسخی کوبنده به تمام توطئه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب برای ایجاد فاصله بین مردم و دولت بود.

ابوترابی‌فرد با بیان این‌که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار سیاسی و دفاعی است، گفت: امروز ایران اسلامی با اقتدار در قله رفیع استقلال سیاسی قرار دارد و این مهم را مقتدرانه در جهان به اثبات رسانده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم، ولایت فقیه را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رسیدن به استقلال سیاسی دانست و گفت: انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه به پیروزی رسید و پس از امام خمینی (ره) امروز خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای با درایت و هوشیاری کشتی انقلاب اسلامی را هدایت می‌کنند.

وی توکل به خداوند متعال، اقتدار، شجاعت، شهامت، بی‌اعتنایی به دنیا، بصیرت، هوشمندی و … را از ویژگی‌های بارز امام خامنه‌ای برشمرد و تاکید کرد: شخصیت‌های استثنایی و با تقوا،‌ نعمت گرانقدر در زمان پیروزی نهضت اسلامی و سال‌های نخستین انقلاب امام خمینی (ره) و امروز خلف صالح امام خمینی (ره)، امام خامنه‌ای است. فردی بصیر، شجاع و هوشمند و با درایت و تدبیر است با درایت و هوشمندی سبب ارتقاء و پیشرفت‌های روز افزون انقلاب اسلامی شده‌اند.

ابوترابی‌فرد بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب در طول این سالیان با درایت و تدبیر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب کردند و این یعنی استقلال سیاسی، این سرمایه مهمی که دشمنان اجازه نمی‌دهند خیلی از کشورها داشته باشند که امروز ایران اسلامی به‌واسطه نعمت ولایت فقیه از آن برخوردار است و آن را در جهان تثبیت و نهادینه کرده است.

وی پیشرفت‌های علمی را نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ایران که روزی از داشتن حداقل‌ها هم محروم بود، علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان اسلام و انقلاب روز  به روز پله‌های پیشرفت و ترقی را پیمود و امروز جایگاه والایی در حوزه تولید علم دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: امروز معدل سن دانشمندان ایران اسلامی 26 سال است و دانشمندان جوان هسته‌ای ایران اسلامی در کلوپ هسته‌ای جهان قرار گرفتند و دنیا ایران را به‌عنوان کشوری هسته‌ای می‌شناسد.

به گزارش فارس، ایمان قربانی بخشدار قلعه‌نو، حجت‌الاسلام سید حمد حسن ابوترابی‌فرد را در این آیین همراهی می‌کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.