آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ایران سرزمین دلیران و آزادمردان است/دفاع مقدس سند افتخاری برای نسل‌های آینده است

خبرگزاری فارس: ایران سرزمین دلیران و آزادمردان است/دفاع مقدس سند افتخاری برای نسل‌های آینده است

به گزارش راگانیوز  حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری که با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و مردم خداجوی در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به دهه ولایت و امامت گفت: ما امروز در عصر تقیه نیستیم که شیعه بودن خودمان را مخفی کنیم. ما برای اثبات حقانیتمان دلایل فراوان و شناسنامه روشنی داریم.

امام جمعه شهرری افزود: مهم‌ترین سند شیعه بودن حدیث غدیر است. البته این مهم به این معنا نیست که ما چون شیعه و فرزند غدیر هستیم خدایی نکرده به مقدسات دیگران توهین کنیم چرا که احترام به همه ادیان از توصیه بزرگان دین اسلام و مذهب تشیع است.

وی هفته دفاع مقدس سند افتخار برای نسل‌های آینده دانست و عنوان کرد: دفاع مقدس تنها سند افتخار عصر حاضر نیست بلکه سند افتخار برای نسل‌های آینده است.

شاهچراغی تأکید کرد: طی 200 سال اخیر در تمام جنگ‌ها قسمتی از ایران جدا می‌شد اما در دوران پر افتخار دفاع مقدس یک وجب هم از خاک ایران اسلامی جدا نشد.

وی ضمن سلام و درود به خانواده معظم شهدا، شهدای والامقام انقلاب اسلامی، آزادگان، جانبازان و ایثارگران خاطرنشان کرد: ایران اسلامی سرزمین دلیران، شهیدان و آزادمردان است.

امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فصل بازگشایی مدارس بیان داشت: علم و عمل دو بالی هستند که انسان می‌تواند با آن پرواز کند.

شاهچراغی در پایان بر توجه مدارس به مسئله عفاف و حجاب تأکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.