آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ایستادگی بسیجیان مایه افتخار کشور شده است/ حضور رهبری در مناطق زلزله‌زده سبب امدادرسانی بیشتر شد

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرری که با حضور پرشور مردم و شماری از مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار و ایستادگی بسیجیان مایه افتخار و غرور کشور است.

وی بیان داشت: اقتدار و ایستادگی بسیجیان مایه افتخار و غرور کشور شده است و آنها با ایستادگی خود مقابل داعش این مهم را ثابت کردند.

امام جمعه موقت شهرری ضمن اظهار تأسف از حادثه رخ‌داده در غرب کشور، مردم و مسؤولان از همه اقشار را در سراسر ایران که بلافاصله بعد از نشر خبر آماده شدند و به صحنه آمدند را مورد تحسین قرار داد و گفت: ملت ایران، مردم سرپل ذهاب را مورد لطف خود قرار دادند.

وی گفت: حضور مقام معظم رهبری در منطقه و مدیریت و پیگیری ایشان باعث پیشبرد اهداف و امدادرسانی بیشتر شد و بسیجیان ما باید الگو و سرمشقشان این مقام والا که بدون هیچ ادعایی این محبت را بدون جبهه‌بندی بر اساس آموزه‌های دینی روا داشت، باشد و سیره ایشان را دنبال کنند.

امام جمعه موقت شهرری افزود: امروزه ما شاهد آن هستیم که اغلب افرادی که در کشور ما همواره در بدترین شرایط به صحنه آمدند و آماده‌ خدمت بدون هیچ چشم‌داشتی بودند و امدادرسانی کردند یا در جنگ‌های سوریه، یمن، عراق مقابل داعش راسخ ایستادند، بسیجیان هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه اقتدار و ایستادگی بسیجیان مایه افتخار و غرور کشور شده است و تا آن‌ها هستند، کشور ما پابرجاست، گفت: توصیه قرآن و ائمه اطهار (ع)، عبادت بیهوده نیست بلکه تعیین مسیر و اقدام و عمل در راه خدا بسیار مورد اهمیت است.

وی تصریح کرد: بسیجیان ما این مفاهیم را در معرض دید گذاشتند؛ اگر فکر و عمل خدایی نباشد، نماز و روزه مقام انسان را بالا نخواهد برد.

امام جمعه موقت شهرری افزود: آل‌سعود با تجهیز آمریکا تلاش می‌کرد تا داعش را زنده نگه دارد ولی بسیجیان دنیای اسلام با دلاوری و عشق از بغداد تا نزدیکی شام تا پای جان پیش رفتند و افتخار و حماسه‌ای دیگر برای ملت ایران به یادگار گذاشتند.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.