به گزارش راگانیوز ؛ علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو با اشاره به اهداف بزرگ یوم الله ۱۳ آبان و نقشه های شوم دشمنان استکباری ملت ایران گفت: یوم الله ۱۳ ابان حامل پیام های مهمی است، حامل پیامی برای آمریکا و ایادیش در منطقه و جهان بوده و هست که “این انقلاب و نظام با هیچ سامانه ای که رویکرد سلطه جویانه دارد همراه نمی شود” در حقیقت سنت حسنه راهپیمایی ۱۳ آبان مبین پویایی و استمرار شعار “استکبارستیزی” در جان و خاطر این مردم همیشه در صحنه و انقلابی است.

او ادامه داد: حضوری پُرشور که اعلام برائت از شیطان بزرگ را سر داده و با رجوع به یکدیگر، وحدت درونی و”شکست ناپذیری” را با مشت گره کرده به رخ دشمنان این انقلاب و نظام نشان خواهند داد.

بخشدار قلعه نو : سیزده آبان لبیکی دوباره به ولی زمان است تا دیگر فریاد “أین عمار” سر ندهد و دلگرمی دادن به امام خامنه ای عزیز است که هر یک از ما عمار تو هستیم و این شعار بیان از آن دارد که مسئولین ما هم باید به دنبال وحدت در سایه سار ولایت باشند و هر یک پاسخ گوی آن جایگاه بوده و نسبت به اخذ تصمیم صحیح با نگاه به توان درون عمل نمایند.

صادقی با اشاره به نقش ولی فقیه در حکومت اسلامی عنوان کرد: خطوط اصلی و جهت عمل توسط ولی امر مسلمین مشخص می شود و این وظیفه و تکلیف تک تک مسئولین و آحاد جامعه است که نقش خود را در آن جایگاه به خوبی ایفا نمایند.