آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازارچه خود اشتغالی در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) دایر است

خبرگزاری فارس: بازارچه خود اشتغالی در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) دایر است

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران در سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20، از برپایی بازارچه خود اشتغالی ویژه بانوان کارآفرین، در ضلع غربی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان این خبر گفت: در پی حمایت‌های مدیریت شهری از بانوان سرپرست خانوار کارآفرین که در مراکز مهارت آموزی کوثر فعال هستند، بازارچه خوداشتغالی برای عرضه محصولات تولیدی این بانوان در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برپا شده است.

شهردار منطقه 20 افزود: به منظور استفاده از ظرفیت زائران، این بازارچه در ضلع غربی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و جنب مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 دایر شده است.

وی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و حمایت از اقشار کم برخوردار را از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: در چند سال اخیر بیش از 20 مرکز کارآفرینی و مهارت آموزی کوثر در این منطقه جنوبی راه‌اندازی شده و برای بیش از یک هزار و 400 نفر شغل ایجاد کرده است.

صفوی، شناسایی خیرین و نیازمندان را از دیگر اقدامات مدیریت شهری برای کمک و حمایت از افراد آسیب دیده اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: در محله‌های بیست‌گانه این منطقه جنوبی ستادهای خیرین محلی تشکیل و افراد نیکوکار در سطح محلات شناسایی شده‌اند تا با حفظ کرامت انسانی به نیازمندان رسیدگی شود.

به گزارش فارس، بازارچه خوداشتغالی منطقه 20 با عرضه محصولات مواد غذایی، پوشاک، زیور آلات، صنایع دستی و … از ساعت17 تا 23:30  تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای شهروندان و زائران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.